תאונת דרכים קשה התרחשה הבוקר על כביש 5803 בעמק חפר. בתאונה היו מעורבים אוטובוס ורכב פרטי. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה.
2 צפייה בגלריה
זירת התאונה בכביש 5803. השוטרים הגיעו למקום
זירת התאונה בכביש 5803. השוטרים הגיעו למקום
זירת התאונה בכביש 5803. השוטרים הגיעו למקום
(צילום: דוברות המשטרה)
התאונה התרחשה בשעה 06:33 אז התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון על תאונת דרכים בין אוטובוס לרכב פרטי בכביש 5803 סמוך לאחיטוב. ממד"א נמסר כי "חובשים ופראמדיקים העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים הלל יפה, את נהגת הרכב אישה כבת 50 במצב קשה, עם חבלה רב מערכתית".

2 צפייה בגלריה
הכניסה למיון בהלל יפה
הכניסה למיון בהלל יפה
הכניסה למיון בהלל יפה. הנהגת פונתה לבית החולים
(צילום ארכיון: דוברות בית החולים)

חובש רפואת חירום במד"א יוסף חליוה סיפר: "כשהגענו למקום ראינו תאונת דרכים קשה בין אוטובוס לרכב פרטי. נהגת הרכב הייתה לכודה כשהיא מעורפלת הכרה וסובלת מחבלה רב מערכתית. תוך פעולות החילוץ הענקנו לה טיפול רפואי שכלל חבישות, הרדמה והנשמה וכשחולצה העלינו אותה לניידת טיפול נמרץ של מד"א ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה קשה ולא יציב".

קראו גם:

המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.
מהמשטרה נמסר כי "בוחני התנועה של מרחב שרון פתחו לפני זמן קצר בחקירת נסיבות תאונת דרכים קשה בכביש סמוך למושב אחיטוב במעורבות רכב פרטי ואוטובוס. על פי גורמי רפואה, כתוצאה מהתאונה נפגעה נהגת באורח קשה, ופונתה אל המרכז הרפואי הלל יפה בחדרה. בוחני התנועה של משטרת ישראל הגיעו לזירה ואוספים ממצאים, במסגרת חקירת נסיבות התאונה".