שוטרי תחנת זכרון יעקב עצרו תושב פורדיס בשנות העשרים לחייו, בחשד שנהג לאחור במהירות מופרזת, למרחק 150 מטר במהלך מרדף אחר רוכב קטנוע ודרס אותו.

תיעוד הדריסה בפורדיס
(צילום: דוברות המשטרה)

נוכחותו של שוטר ששהה בקרבת מקום הצילה את הקורבן מתקיפה חמורה יותר. הרקע לאירוע הוא סכסוך מתמשך בין שתי משפחות בכפר. החשוד נחקר במחלק פשעים בתחנת זכרון יעקב, מעצרו הוארך מעת לעת והיום הוגש נגדו כתב אישום בבית משפט השלום בחדרה.
בכתב האישום הובהר כי בין משפחתו של המתלונן לבין משפחתו של הדורס קיים סכסוך מתמשך. בעקבותיו, בתאריך 27/6/23 בשעה 20:22, נהג הדורס ברכב פיאט מכיוון כביש 4 לפורדיס.

תיעוד הדריסה מזווית נוספת
(צילום: דוברות המשטרה)

בכיוון הנגדי נסע המתלונן על אופנוע מסוג סוזוקי. סמוך לפנצ'רייה בפורדיס חלפו השניים זה מול זה. בכתב האישום נטען: "משהבחין הנאשם במתלונן על רקע הסכסוך החל לנהוג בדרך נמהרת ורשלנית שיש בה כדי לסכן חיי אדם או לגרום לו לחבלה באופן שנהג במהירות לאחור, מכיוון הפנצ'רייה בפורדיס לכיוון היציאה הצפונית. כאשר הנאשם דולק אחרי האופנוע של המתלונן, זאת למרחק של 150 מטרים, כשהנאשם סוטה עם הרכב לכיוון האופנוע, עד שהתנגש עם החלק האחורי של הרכב בצד הקדמי של האופנוע. לאחר מכן הנאשם הוציא את פלג גופו העליון מחלון מושב הנהג וצעק על המתלונן. המתלונן נמלט רגלית מהמקום והנאשם נסע משם".

1 צפייה בגלריה
רוכב האופנוע נפצע בידו
רוכב האופנוע נפצע בידו
רוכב האופנוע נפצע בידו
(צילום: דוברות המשטרה)

בכתב האישום נטען כי במעשיו תקף הנאשם את המתלונן וגרם לו לחבלה של ממש בדמות רגישות בצלעות ובשורש כף יד ימין והוא נזקק לטיפול רפואי שכלל גבס ביד ימין. בנוסף הוא פגע באופנוע במזיד וגרם לו נזק.
קראו גם:
המשטרה הודיעה כי ישנה אפשרות שהתביעה תעתור למאסר בפועל בנוגע לנאשם.