25 מתמודדות מכל הארץ העפילו לתחרות "מלכת היופי של האמהות" שתתקיים בארץ ב-23.9.2024. ביניהן יש גם נציגות מכובדת מחדרה: עו"ד מלכה ליברנט (41) מחדרה, נשואה ואמא של אליאב ואיילה.
אם היא תנצח, ונחזיק לה אצבעות, היא תהיה הנציגה של ישראל בתחרות העולמית שתתקיים השנה ברוסיה באוקטובר 2024.
2 צפייה בגלריה
עו"ד מלכה  ליברנט
עו"ד מלכה  ליברנט
עו"ד מלכה ליברנט. האמא הכי יפה בעיר
(צילום: הפקת מיס מאם ושיראל חדד)

לאודישנים לתחרות האופי והיופי של האמהות הגישו מועמדות אלפי נשים מרחבי הארץ ומתוכן התקבלו 25 מועמדות, שחשוב לציין כי לא יופיעו בתחרות בלבוש חושפני. בשנה שעברה קטפה את התואר מיכל חגי מרגולין, שכיום היא ממארגנות התחרות, וגם בתחרות העולמית הגיעה למקום השני והמכובד.

קראו גם:

המועמדת החדרתית בתחרות השנה היא כאמור עו"ד מלכה ליברנט. עצמאית למעלה מעשור ובעלת משרד עו"ד, גישור, בוררות ובקרוב גם נוטריון בעיר חדרה.
ליברנט ל"מיינט חדרה": "אני עוסקת בתחום שהוא חלום חיי מכיתה א'. בתחום זה אני מתמלאת בכך שאני מרגישה שאני שליחה ורואה את הנפש של האדם. עוזרת לצדדים המסוכסכים לפתור מחלוקות בדרכי נועם ושלום".

2 צפייה בגלריה
עו"ד מלכה  ליברנט
עו"ד מלכה  ליברנט
עו"ד מלכה ליברנט. הנציגה של חדרה
(צילום: הפקת מיס מאם ושיראל חדד)

באשר להשתתפותה בתחרות היופי של האמהות אמרה: "באתי לכאן לייצג את הנשים העצמאיות, קולגות שמתמרנות בין בית מתוקתק, ילדים וחינוכם וקריירה, ולא שוכחות את עצמן".
אנחנו כמובן מאחלים לה המון הצלחה, אבל לא שוכחים שיש לאזור שלנו גם נציגות מכובדת עם שתי מתמודדות מנתניה: ליאת עזרא ואקס (47) אם לארבעה ובעלת קליניקה בתחום היופי וקטי אושרי (47) אם לחמישה ובנקאית בכירה.