יש עצורים: התפתחות משמעותית בחקירת רצח תום בר מחודש יוני שאותר בשטח פתוח בפרדס חנה ובניסיון רצח אחר ע"י הנחת מטען לרכב בחניון תת קרקעי בבניין רב קומות בחדרה מחודש אפריל. 6 חשודים נעצרו.
2 צפייה בגלריה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
(צילום המחשה: איילת רוטה)

שוטרי היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז חוף יחד עם כוחות נוספים ולוחמי מג"ב של מחוז חוף פשטו אתמול במסגרת חקירת הפרשיות, על מספר מבנים בפרדס חנה, קריות ואום אלפאחם ובתוך כך עצרו 6 חשודים ביניהם כאלו בחשד למעורבות ברצח והנחת מטען החבלה.
בתאריך 11.4.24 הונח מטען חבלה עוצמתי מתחת לרכב בחניון תת קרקעי של מבנה רב קומתי ברחוב הרברט סמואל בחדרה אשר היה עלול להסב נזק רב לו היה פועל . המטען אותר ע"י שוטרי ימ"ר חוף ונוטרל באמצעות החבלן רגע לפני הפעלתו.
באירוע אחר, בתאריך 30.6.24 בוצע רצח בפרדס חנה בשטח פתוח במהלכו אותר ירוי סמוך לרכבו תום בר ז"ל.
כאמור היום עם מעבר החקירה הסמויה לגלויה פשטו כוחות הימ"ר של מחוז חוף יחד עם לוחמי מג"ב וכוחות מחוזיים על מספר מבנים במקומות שונים:
בפרדס חנה פשטו השוטרים בשני מקומות שונים על דירתם של שני חשודים בשנות ה-30 לחייהם ועצרו אותם לחקירה במשרדי הימ"ר בסיומה נכלאו ומעצרם הוארך עד לתאריך 18.8.24.

2 צפייה בגלריה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
(צילום: רועי אלמן)

קראו גם:

בקריות פשטו השוטרים על דירתם של שני חשודים בשנות ה-40 לחייהם ועצרו אותם לחקירה במשרדי הימ"ר ובסיומה נכלאו.
מעצרם הוארך עד לתאריך 15.8.24.
בפרדס חנה שוטרי היחידה נכנסו למתחם המשוייך לראש ארגון פשע ובו אותרו שני שב"חים תושבי ג'נין וכן חשוד נוסף תושב ג'סר אזרקא עם חומר החשוד כסם בכמות שאינה לצריכה עצמית.
החקירה נמשכת.