במהלך סיור שגרתי קלט צוות של השיטור העירוני נערה שנראית במצוקה בתחנת אוטובוס. כשהתקרבו התברר כי היא מוטרדת על ידי תושב אום אל פאחם, שעוכב לחקירה. בחיפוש על החשוד בתחנת המשטרה נתפס סכין.
2 צפייה בגלריה
ניידת שיטור עירוני חדרה
ניידת שיטור עירוני חדרה
ניידת שיטור עירוני
(צילום: דוברות עיריית חדרה)

צוות השיטור העירוני חדרה סייע אתמול לנערה בת 15, תושבת העיר, שהוטרדה בתחנת אוטובוס על ידי תושב אום אל פאחם.
זה קרה בשבוע שעבר בשעות הצהריים, כאשר במהלך סיור שגרתי, הצוות בכלל היה בדרכו למשימה אחרת באזור חוף הים. בנתיב הנסיעה הנגדי קלט הצוות, שהורכב משוטרת ופקח מסייע, בנערה קפואה במקום ונראית מפוחדת, שיושבת בתחנת אוטובוס ברחוב אהרון אהרונסון.
ניידת השיטור ביצעה פניית פרסה מיידית והגיעה לתחנת האוטובוס שם ישבה הנערה. ברגע שהבינה שמדובר בניידת שיטור, רצה הנערה לעבר הצוות תוך כדי שהיא בוכה ומספרת כי הבחור שיושב ברכב הפרטי שנמצא בסמוך מטריד אותה.
צוות השיטור, שמייד שכהגיע למקום חסם מיידית את הרכב מסוג מאזדה, עיכב את הנהג לחקירה בתחנת חדרה. בתחנת המשטרה התברר כי מדובר בתושב אום אל פאחם, שרדף אחרי הנערה במשך שעה. בחיפוש על החשוד גם נתפס סכין, והוא נעצר.

2 צפייה בגלריה
מעצר החשוד בגניבת הרכב
מעצר החשוד בגניבת הרכב
מעצר חשוד
(צילום המחשה: דוברות המשטרה)

קראו גם:

ראש עיריית חדרה, ניר בן חיים: "צוותי השיטור מתודרכים ונמצאים בשטח בכוחות מתוגברים ופועלים בשיתוף פעולה עם משטרת ישראל. במקרה הזה האירוע נסגר ללא נפגעים למזלנו, אך המדינה צריכה להתעורר, להכניס את היד לכיס ולהגדיל משמעותית את תקציב הביטחון השוטף ברשויות המקומיות. המשוואה ברורה מאוד. יותר סיירים = יותר ביטחון!".
דותן כהן, מנהל השיטור העירוני חדרה: "אפשר לומר בפה מלא שהערנות של הצוות שלנו אולי מנע אסון. הם היו בדרך למשימה חשובה אחרת, אבל הניסיון שלהם והעובדה שראו את הנערה יושבת בצורה מחשידה וקפואה בתחנת האוטובוס בנתיב ממול, הדליקה להם נורה אדומה והם לא חיכו וטיפלו מיידית. השיטור העירוני שלנו מסייר במשך כל שעות היממה בכל רחבי העיר, אבל יחד עם זאת חשוב להיות ערניים ולפקוח שבע עיניים, בטח ובטח בתקופה הזו".
חשוב להזכיר כי בחצי השנה האחרונה תפסו צוותים של השיטור העירוני חדרה כ-60 שב"חים ברחבי העיר, שהועברו לתחנת המשטרה. רק היום (רביעי) נתפסו שני שב"חים מג'נין במהלך עבודות שיפוצים באחד המקומות בעיר. גם המעסיק שלהם, תושב אעבלין, הועבר לחקירה.