פרשת החשדות לאלימות ב"גן של חגית" בשכונת בית אליעזר מסעירה את חדרה. אתמול, כזכור, קבע בית המשפט כי בעלת המקום, חגית בוקרא, והעובדת לריסה טמנוב ישוחררו למעצר בית. היום נכנסה לתמונה עיריית חדרה.
3 צפייה בגלריה
ההפגנה שבה הושלכו השניצלים
ההפגנה שבה הושלכו השניצלים
הפגנה מול "הגן של חגית"
(צילום מסך)
ראש העירייה בפועל, ניר בן חיים, הנחה את מנכ"לית העירייה זיוה הימברג ומנהל אגף החינוך שלומי דהן לכנס את כל גורמי המקצוע בעירייה על מנת לתת ליווי ומענה להורים ולילדים. במסגרת זו העירייה פתחה קו מיוחד עבור הורי המעון, קיימה מפגש עם ההורים והשירות הפסיכולוגי-חינוכי יעניק מענים קבוצתיים ופרטניים לילדים, להורים ולצוותים החינוכיים שיקלטו את הילדים במעונות היום החדשים בעיר.

3 צפייה בגלריה
ניר בן חיים. "אין לי זמן להיעלבויות ולרכילויות"
ניר בן חיים. "אין לי זמן להיעלבויות ולרכילויות"
ניר בן חיים. הנחה לכנס את גורמי המקצוע
(צילום: אלעד גרשגורן)

במפגש שהתקיים עם הורי המעון, בהובלת ד"ר צביה אהרון, מנהלת השירות הפסיכולוגי-חינוכי בעיריית חדרה וקרן ליעד, מפקחת מעונות יום בחדרה מטעם משרד החינוך, השתתפו מרבית הורי המעון. במפגש נשמעו הצרכים של ההורים והילדים וסוכם כי ייערכו מפגשי הדרכה להורים על ידי פסיכולוגים מהשירות הפסיכולוגי-חינוכי של עיריית חדרה במטרה להעניק כלים להתמודדות עם טראומה ולתמוך בהורים.

3 צפייה בגלריה
זיוה הימברג. "מאמינה כי נקדם ונפתח את העיר"
זיוה הימברג. "מאמינה כי נקדם ונפתח את העיר"
מנכ"לית העירייה זיוה הימברג
(צילום: באדיבות העירייה)

המחלקה לגיל הרך החלה במיפוי הצרכים מול ההורים ויינתנו מענים קבוצתיים או פרטניים בהתאם לצורך.
כמו כן, תתקיים פעילות הורים וילדים במרכז ההוליסטי לגיל הרך תוך ליווי של גורמי מקצוע.
קראו גם:
צוות פיקוח מעונות היום במשרד החינוך והמחלקה לגיל הרך פועלים בשיתוף פעולה מלא ומעניקים סיוע בשיבוץ במסגרות חינוכיות חלופית ובהדרכה לצוותים החינוכיים במסגרות שקלטו ועתידות לקלוט הילדים שהיו במעון, זאת במטרה לעזור בקליטה ולסייע במקרים של קשיים בקליטה אשר מצריכים התערבות נוספת. הליווי יימשך גם בשנת הלימודים הבאה במעונות היום ביישוב.