משטרת ג'סר א-זרקא הגישה כתב אישום נגד ארבעה תושבי המקום, בני משפחה אחת, שביצעו ירי חתונות בכפר באופן שמסכן את שלום הציבור.

ירי בזמן חתונה בג'סר א-זרקא
(צילום: דוברות המשטרה)

לאחר שבלשי התחנה חתרו למגע הם הצליחו לעצור את החשוד העיקרי בירי, זאת לאחר מרדף רגלי, במהלכו תפסו את האקדח שהחביא במכנסיו. כמה ימים לאחר מכן נתפס במרחב המגורים של המשפחה האקדח השני כשהוא מוסלק באחד העצים.

מעצר חשוד בירי בחתונת בג'סר א-זרקא
(צילום: דוברות המשטרה)

כתב אישום הוגש לאחרונה נגד ארבעת בני המשפחה בבית המשפט המחוזי בחיפה באמצעות פרקליטות מחוז חיפה.
בכתב האישום תוארה השתלשלות האירועים שהובילה להליך המשפטי: "בשעה 18:30 לערך השתתפו הנאשמים בחתונה שהתקיימה במתחם המגורים שלהם. באותה העת הנאשמים החזיקו, נשאו והובילו על גופם בצוותא, ללא רשות בדין, שני אקדחים: אקדח גלוק חצי אוטומטי שמסוגל לירות כדור ובכוחו להמית אדם כשהוא טעון במחסנית מתאימה ואקדח חצי אוטומטי כשהוא טעון במחסנית מתאימה ובתוכה כדורים".

1 צפייה בגלריה
ירי בחתונה בג'סר א-זרקא
ירי בחתונה בג'סר א-זרקא
ירי בחתונה בג'סר א-זרקא
(צילום: דוברות המשטרה)

עוד נטען בכתב האישום: "במהלך החתונה הנאשמים העבירו את האקדחים מיד ליד, טיפלו בהם וירו מספר יריות לאוויר. כל זאת עשו בצוותא כשהם יורים מנשק חם שלא כדין באזור מגורים ובסמוך מאוד לבתי מגורים. בהמשך הגיעו כוחות משטרה למתחם המגורים ומשהבחין בהם הנאשם המרכזי, הוא פתח בריצה בניסיון להימנע ממעצרו. הוא עשה כן כשהוא מחזיק ונושא על גופו שלא כדין את האקדח הראשון, טעון במחסנית שבתוכה שני כדורים בקוטר 9 מ”מ וגרב המכילה 25 כדורים בקוטר 9 מ"מ בכיס מכנסיו".
קראו גם:
בכתב האישום נטען כי בהמשך הנאשמים הצליחו להימלט עם האקדח השני. מספר ימים לאחר מכן נתפס אחד הנאשמים כשהוא מחזיק באקדח מוסלק בגרב ועטוף בניילון נצמד, על עץ בחצר הסמוכה לביתו ובתוכו מחסנית מתאימה.
על פי כתב האישום הנאשמים מואשמים בעבירות של ירי מנשק חם באזור מגורים ובאופן מסכן, עבירות החזקת נזק, נשיאה והובלה, וכן הפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו.