בבית הספר התיכון מדעים ויהדות בחדרה, מבקשים לנצל את הזמן הפנוי של התלמידים בעת מלחמת חרבות ברזל, ואת הרב שפתיות של רבים מהם, על מנת ללמדם כיצד ליצור סרטוני הסברה אפקטיביים.
2 צפייה בגלריה
תיכון ישי. התלמידים מסבירים
תיכון ישי. התלמידים מסבירים
תיכון ישי. התלמידים מסבירים
(צילום: אלבום פרטי)
הרב בנצי נורדמן, יו"ר עמותת מדעים ויהדות, סבור כי מאחר והתלמידים ממילא מצויים מול המסכים והטלפונים שלהם, וכולם משוועים לסייע בדרך זו או אחרת למאמץ המלחמתי, הדבר הנכון לעשות יהיה להכשירם לנושא הסברה למען מדינת ישראל.
"יש לנו בבית הספר תלמידים שדוברים שפות רבות. התלמידים מאוד רוצים ומחפשים איך לעזור בכל מיני יוזמות", הוא מספר. "חשבנו שיהיה נכון לגייס אותם לנושא ההסברה למען מדינת ישראל, שיסבירו בצורה מדויקת מה קרה, מנקודת המבט שלהם, זה רק יכול לסייע לנו בחזית ההסברתית, אנחנו רואים כמה זה לא קל. העניין הוא שאנו רוצים למקד אותם, ללמד אותם איך בדיוק עושים את זה, במה מתמקדים, מה צריך להדגיש, איך בדיוק מספרים ומעניינים, ובדיוק בשביל כל הדברים האלו, אנו מאוד מחפשים איש הסברה, משפיען עם ניסיון, מישהו שעושה את זה כבר הרבה זמן ויכול לתת להם טיפים והסברים על איך לעשות ומה. אני חושב שהילדים שלנו יכולים מאוד לסייע, כל קול בהסברה משמעותי, ילדינו מוכנים ורוצים להתגייס למען זה ויש לחלקם יתרון של רב שפתיות. יש אצלנו דוברי רוסית, צרפתית, אנגלית ועוד".

2 צפייה בגלריה
הרב בנצי נורדמן. "בשבילי לפרוש בשיא זו לא קלישאה"
הרב בנצי נורדמן. "בשבילי לפרוש בשיא זו לא קלישאה"
הרב בנצי נורדמן. "מחפשים איש מקצוע"
(צילום: אלעד גרשגורן)

הרב נורדמן קרא לכל מי שיכול ומעוניין להרים את הכפפה ליצור קשר עם בית הספר לאלתר: "התיכוניסטים שלנו כל היום ברשתות החברתיות. זה נשמע כמו תלונה, אבל בפועל שם חזית ההסברה בין ישראל לעולם הגדול. אנחנו מחפשים איש מקצוע בתחום ההסברה ברשת, שיכול לתת מפגש הכוונה והדרכה לתלמידנו הפעילים ברשתות".

קראו גם:

מי שמעוניין להתגייס לעזרת בה"ס והתלמידים מוזמן להתקשר לרב בנצי נורדמן – 050-7632747 או למנהלת התיכון חגית אביר - 058-4295425
פורסם לראשונה: 17:41, 18.10.23