חם לכם ואתם מחפשים מה לעשות עם הילדים באזור חדרה עם העדפה לפעילות ממוזגת? באזור חדרה והסביבה תוכלו למצוא מספר רב של אתרי מורשת, שמספקים חוויה עם ערך מוסף, של למידה על ההיסטוריה הארצישראלית וזאת כשמחיר הכניסה לאתרים שווה לכל כיס.
3 צפייה בגלריה
בית אהרונסון
בית אהרונסון
בית אהרונסון
(צילום: צבי הנרי כהן)

באזור חדרה והסביבה תוכלו לבקר בבית חנה סנש בקיבוץ שדות ים, בבית אהרונסון מוזיאון ני"לי, ובמוזיאון העליה הראשונה בזכרון יעקב .
תוכלו להנות גם מביקור במוזיאון האצ"ל בשוני, מפעילות ב'חצר הראשונים' בקיבוץ עין שמר ומסיורים, תערוכה ופעיליויות מיוחדות במוזיאון ה'חאן' בחדרה. ואם כבר בחדרה, שווה לקפוץ לבקר גם בבית פיינברג (אגב במקום גם פועל בית קפה מסעדה).

3 צפייה בגלריה
עין שמר
עין שמר
עין שמר
(צילום: צבי פרנק)

עוד אתרי מורשת בסביבות חדרה: בית 'ימי בנימינה ', בית הציונות הדתית בכפר הרא"ה , מוזיאון העיר נתניה, בית הבאר בנתניה , בית הלורד בתל מונד, הצריף הראשון בהוד השרון , חוות הנוי בעמק חפר , מוזיאון משמראשונים במשמר השרון , 'ימי רמה' ברמת הכובש , בית הגדודים באביחייל ועוד רבים אחרים.
בשבוע שעבר, אף השיקה המועצה לשימור אתרים בשיתוף משרד המורשת את הספר 'מורשת ישראלית' שהינו מדריך חדש ומעודכן לאתרי מורשת בישראל, כך שתוכלו להתעדכן ב200 אתרי מורשת קולטי קהל ברחבי הארץ וספציפית בסביבת אזור מגוריכם . בספר גם תמצית סיפורו של כל אתר , מידע והמלצות לביקורים באתרי מורשת סמוכים אליו, ופרטי קשר לאתר. את הספר אגב ניתן לרכוש באתר המועצה, במחיר 45 שקלים .

3 צפייה בגלריה
בית אהרונסון
בית אהרונסון
בית אהרונסון
(צילום: צבי הנרי כהן)

קראו גם:

עמרי שלמון מנכ"ל המועצה לשימור אתרים הבהיר מדוע ביקור באתרי מורשת הוא חוויה מרתקת בעבור כל מבקר: "אתרי מורשת ממחישים באופן יוצא מן הכלל את הסיפור הייחודי, הארצישראלי על כל גווניו , עדותיו ונופי התרבות שבו . הביקור באתרים אלה הוא מסע מרתק במקומות הנותנים ביטוי ייחודי לסיפור האותנטי של החלוצים הקשיים שחוו, הכשלונות שחישלו אותם , ההצלחות שנחלו והיצירות שיצרו יש מאין כל אלה משתלבים לחוויה מיוחדת".