אלי בדש, יו"ר ועד העובדים של בית החולים לבריאות הנפש שער מנשה שמכהן גם כיו"ר ועד העובדים הארצי של כלל העובדים בבתי החולים הממשלתיים כלליים, הפסיכיאטרים, והגריאטריים, טוען כי בכוונת משרד הבריאות להביא לשער מנשה לטיפול שני מחבלים.
2 צפייה בגלריה
שעה מנשה. על פי החשד קטורזה ניסה לפגוע באחד המאושפזים
שעה מנשה. על פי החשד קטורזה ניסה לפגוע באחד המאושפזים
שער מנשה. "מנסים לנצל את חולשת המאושפזים"
(צילום: נמרוד גליקמן)
לדבריו, העובדים יחסמו בגופם את בית החולים במקרה כזה או לחילופין כל העובדים יעזבו את המקום. יתרה מזו בדש טוען כי הורה לכ-25 בתי החולים הממשלתיים שלא לאפשר כניסת מחבלים לשטחם.
"אתמול נודע לי שמשרד הבריאות רוצה להביא לשער מנשה שני מחבלים ואני אומר על גופתנו ייכנסו לטיפול כאן או בכל בית חולים ממשלתי אחר בני עוולה שרצחו לנו ילדים וחיילים. הם יכולים להיכנס לכאן רק למות. זה לא יעבור במשמרת שלי, אלי בדש וכלל בתי החולים שלנו לא יקבלו אליהם מחבלים".

2 צפייה בגלריה
המתקפה של חמאס, הבוקר
המתקפה של חמאס, הבוקר
מתקפת החמאס. בשער מנשה לא רוצים מחבלים בבית החולים
(צילום: EPA)

עוד הוסיף בדש: "חיברנו אלינו גם את ועד האחים והאחיות והבהרנו חד משמעית כי אף בן עוולה רוצח מחבל לא ייכנס כאן. נחסום בגופנו. אתמול עד 2:00 לפנות בוקר הייתי בטלפונים עם משרד הבריאות ועם מנהלי בתי החולים. אני חוזר ואומר: נחסום בגופנו. כרגע אני מבין שמשרד הבריאות נסוג בגלל הלחץ שאנו מפעילים, אבל עוד מוקדם מדי לדעת מה קורה עם הכוונה הזו".
אחת העובדות בבית החולים אמרה: "מסכנים חולי הנפש. שוב מנסים לנצל את חולשתם"

קראו גם:

הבוקר מתכנסים העובדים לישיבת חירום בנושא בשער מנשה ומתכוננים לבאות. יש לציין שהרוחות סוערות מאד ברחבי הארץ בגין תמונות של מחבלים מאושפזים בבתי חולים ציבורים.