הזמר ניסו סימן טוב, תושב אור עקיבא, נפטר כתוצאה מדום לב. בן 40 היה במותו.
1 צפייה בגלריה
ניסו סימן טוב ז"ל
ניסו סימן טוב ז"ל
ניסו סימן טוב ז"ל
(צילום מסך מהטלוויזיה)
סימן טוב ידוע היטב באזור, מאחר והשתתף בתוכניות כוכב נולד כשהיה בשנות העשרים לחייו וכן בתוכנית הכוכב הבא, לפני כחמש שנים. סימן טוב התפרסם בזכות הביצוע המרגש שלו לשיר "לו יהי", באודישנים לכוכב נולד".
השיר המפורסם ביותר של סימנטוב הוא "מאמי", שהצליח מאוד ואייל גולן אף עשה לו חידוש.

(השיר "מאמי". חודש על ידי אייל גולן)

במקביל, הופיע רבות באירועי קהילה ובאירועים כמו בימות יום העצמאות באזור. סימן טוב הותיר אחריו אישה וילד. הלווייתו תתקיים היום בבית העלמין באור עקיבא.
תושבי אור עקיבא מספרים על סימן טוב, כי היה זמר מוכשר ובן לאחת המשפחות הוותיקות והמכובדות בעיר: "סביו היו מראשי הקהילה הקווקזית בעיר, אחד היה חזן ושני שמש", סיפר תושב העיר. "הוא תמיד השתדל לשיר גם כשהיה קשה, הוא לא זנח את המוזיקה והופיע הרבה בחאפלות, בערבים של הקהילה הקווקזית ובבמות מרכזיות של יום העצמאות ואירועים שונים בעיר".
קראו גם:
מאיר קורן, מנהל היכל התרבות באור עקיבא הוסיף: "ניסו היה זמר מוכשר מאוד ואחד האהובים באור עקיבא. הוא השתלב פה בהרבה אירועים. התפרסם בעיקר בתקופה של כוכב נולד 5 בזמן שבתחרות היו הראל סקעת והראל מויאל. יש לו כמה שירים שממש תפסו ונהיו להיטים, לרבות שיר אחד שאייל גולן שיחזר. באופן כללי הוא היה אישיות מקסימה, אדם נוח מאוד לבריות והלב ממש כואב על המוות הפתאומי והמצער הזה".
לעדכונים: חדשות חדרה