שמונה ימים לפני שמסתיימת השעייתו של צביקה גנדלמן מתפקיד ראש עיריית חדרה, היועצת המשפטית לממשלה, עו"ד גלי בהרב-מיארה, שלחה בקשה לוועדה לבחינת השעיית ראשי רשויות, שנגדם הוגש כתב אישום בבקשה לכנס את הוועדה ולדון בהארכת השעייתו של גנדלמן.
1 צפייה בגלריה
צביקה גנדלמן. הוא עוד ישוב?
צביקה גנדלמן. הוא עוד ישוב?
צביקה גנדלמן. ההשעיה תוארך?
(צילום: אלעד גרשגורן)
קראו עוד:
כזכור, היועץ המשפטי לממשלה הקודם, ד"ר אביחי מנדלבליט, המליץ להשעות את גנדלמן בעקבות כתב האישום שהוגש נגדו. הוועדה התכנסה וקצבה את תקופת השעייתו של גנדלמן לפרק זמן של כחצי שנה. עד לתאריך 20/7/22.
ממשרד המשפטים נמסר: "היועצת המשפטית לממשלה, עו"ד גלי בהרב-מיארה, הגישה היום לוועדה לבחינת השעיית ראשי רשויות בשל הגשת כתב אישום, בקשה להארכת תקופת ההשעיה של ראש העיר חדרה, צבי גנדלמן, מכל תפקידיו. כזכור, הוועדה הורתה על השעייתו של גנדלמן מכהונתו כראש עיריית חדרה עד ל-20 ביולי, בעקבות כתב אישום שהוגש נגד גנדלמן, המייחס לו שורה של עבירות הנוגעות לטוהר המידות, אותן עבר לכאורה בתוקף תפקידיו כראש עיריית חדרה וכיושב ראש הוועדה המקומית לתכנון ובנייה. במסגרת החלטת הוועדה אף צוין, כי 'הצטברות המעשים, התמשכותם וזיקתם הישירה לתפקידו של המשיב מטים את הכף לחובתו של המשיב ומצדיקים השעייתו' בבקשה להארכת תקופת ההשעיה, שהוגשה באמצעות עוה"ד גיל בילבסקי ועמיקם אשל מפרקליטות מחוז תל-אביב (אזרחי), נאמר כי הרציונליים שעמדו בבסיס בקשת ההשעיה, כמו גם בבסיס החלטת הוועדה להורות על השעייתו של גנדלמן, עומדים בתוקפם במלואם גם עתה. כמו כן, במהלך התקופה שחלפה מאז החלטתה האחרונה של הוועדה חלה התקדמות בהליך הפלילי והוא נקבע להוכחות בחודשים פברואר-מרץ 2023".
לעדכונים: חדשות חדרה