כתב אישום שהוגש לבית המשפט המחוזי חיפה נגד שני תושבי חדרה, חושף אירוע אלימות חמור שהתרחש במועדון הסנוקר "סילבר קלאב" הממוקם ברחוב בעלי המלאכה 3 בעיר.

ירי בסנוקר בחדרה
(צילום: דוברות המשטרה)

המקרה התרחש בתחילת החודש. במועדון הסנוקר בילתה חבורה של צעירים, ובמהלך הבילוי פרץ ויכוח בינה ובין שמואל יגודייב, שהעסק שייך לאימו והוא זה שמנהל אותו ועובד במקום. יגודייב היה חמוש באקדח מסוג גלוק שבו היו תשעה כדורים.
לאחר הוויכוח יגודייב וחברו, קרלוס ארנסטו פליסייר מזרחי, ניתקו את מכשיר ההקלטה המחובר למצלמות האבטחה במקום. על פי כתב האישום הם עשו זאת "בכוונה למנוע או להכשיל הליך שיפוטי".
בעקבות הוויכוח יגודייב שלף את הנשק שלו וירה קליע לכיוון רצפת מועדון הסנוקר, "זאת בכוונה להפחיד את בני החבורה, ובאופן שיש בו כדי לסכן את הנוכחים במקום".

1 צפייה בגלריה
הנאשמים נמלטים מהמקום
הנאשמים נמלטים מהמקום
הנאשמים נמלטים מהמקום
(צילום: דוברות המשטרה)

בעקבות הירי חבורת הצעירים עזבה את המקום. אלא שבכך לא הסתיים האירוע. על פי כתב האישום, בזמן שהחבורה הלכה לכיוון רכבה יצא יגודייב מהעסק, "הוא ירה פעם נוספת, לפחות שלושה קליעים, לעבר בני החבורה".
קראו גם:
לאחר הירי נכנסו יגודייב וחברו לרכב מסוג ב.מ.וו, הכניסו לתוכו את מכשיר ההקלטה והחלו להימלט.
למקום הגיעו שוטרים מתחנת משטרת חדרה ששמעו את היריות. הם הבחינו ברכב הנמלט והחלו לרדוף אחריו. הרכב של יגודייב נעצר. הוא יצא ממנו והחל בבריחה רגלית, בסיומה נעצר על ידי המשטרה.
על פי כתב האישום יגודייב נאשם בניסיון לפגוע באמצעות האקדח בחבורה שבילתה במקום. האישומים המיוחסים לו הם חבלה בכוונה מחמירה, עבירות נשק, ירי מנשק חם והפרעה לשוטר במילוי תפקידו.