אוהבים, אוהבות ומה שביניהם: במתחם 'מול החוף וילג'' בחדרה מעלים הילוך לקראת ה'ולנטיין' המסורתי (ה-14 בפברואר), שיצויין בין התאריכים ה-12 בפברואר (רביעי) ועד ה-15 בו. לצד אירועים צבעוניים ולבביים, מבטיחים שם הטבות לזוגות.
לרגל סוף השבוע הרומנטי, הנהלת המתחם החליטה לסייע בארגון הצעת נישואים מיוחדת לאחד מזוגות המבקרים. נעשתה פנייה לקהל באמצעות הרשתות החברתיות והנהלת המתחם, ביקשה מהזוגות לשכנעה, מדוע דווקא עבורם מגיע שהמתחם יפיק הצעת נישואין מרהיבה, על חשבונם.
יומיים קודם לכן (ביום שלישי ה-11 בפברואר), ההנהלה תפרסם את שמות הזוכים, שעבורם תפיק הצעת נישואין, בערב הוולנטיין. ההצעה תכלול את כל ה'חבילה' לרבות נגנים, שחקנים, בלונים, ושמפנייה. בנוסף, אם הזוג יממש את הצעת הנישואים, הוא יזכה ביום מפנק ב'ספא אושן' במלון 'רמדה חדרה', כמתנה מהמתחם.
עוד אירועים שצפויים במסגרת אירועי האהבה: תחרות בשיתוף מלון 'רמדה חדרה', שבמסגרתה יוזמנו המבקרים בסוף השבוע הרומנטי במתחם להצטלם בעמדות הייחודיות שיוצבו. את התמונות יעלו הזוגות, כפוסט לאינסטגרם והזוג עם התמונה הכי מרגשת יזכה בלילה זוגי מתנת מלון "רמדה חדרה".
גם בגזרה הקולינרית מצפה לזוגות אטרקציה: בערב יום חמישי (ה-13), ישיקו המסעדות במתחם ספיישלים מיוחדים לסופ"ש האהבה ויינתנו הטבות שונות לזוגות הסועדים. כך למשל בקפה לנדוור תוענק הטבה של 1+1 על היין לאורך כל סוף השבוע.
ביום רביעי יערך מופע 'סטנד אפ אהבה 'בשיתוף הבר החדש במתחם ה'סאגא בר'. במסגרת זו יתקיים המופע של הסטנדאפיסטית ליאורה סילקאי מארחת חברים. עלות הכניסה: 40 שקלים.
ביום חמישי ייערכו סדנאות שוקולד (17:00, 18:00 ו-19:00), בנושא אהבה בה יוכלו האוהבים להינות מהכנת שוקולדים בצורות רומנטיות, בשיתוף עמותת 'גוונים של מתוק' ועמותת 'נירים', המעניקות לבני נוער בסיכון את ההזדמנות לחזור ולהשתלב בחברה הישראלית, דרך העצמתם. השתתפות כרוכה בתשלום: 25 שקלים. ובמתחם מדגישים שכמות המשתתפים מוגבלת.
לאורך הסופ"ש הרומנטי ישנה המתחם את פניו ובין סמטאותיו יהלכו אמני רחוב, נגנים, פסלים חיים ויתקיים מופע תיאטרלי של "מלכת הלבבות", עם דוכן 'מכירת נשיקות', שיתקיים ביום ה' (17:00).