1 צפייה בגלריה
נגה הילה מותנה  | צילום: אלעד גרשגורן
נגה הילה מותנה  | צילום: אלעד גרשגורן
נגה הילה מותנה  | צילום: אלעד גרשגורן
למה חדרה? "במקור אני מיהוד, שם גדלתי וגרתי עד גיל 17. לאחר מכן גרתי כמעט בכל הארץ, בקריית שמונה ובאילת, באריאל, בהוד השרון ועוד במקומות נוספים, עד שלפני חמש שנים הגעתי לחדרה. בעלי ואני רצינו לקנות בית ולא היה לנו הון עצמי גבוה, ובחדרה יכולנו למצוא משהו בתקציב שלנו. מאז חדרה הפכה להיות בית לכל דבר. גיליתי כאן אנשים טובים וקהילה תומכת של נשים עצמאיות, ואני פורחת פה ומגשימה חלומות".
משהו מיוחד שקרה לך? "אני עובדת כמדריכת הורים, מאמנת NLP ומאמנת הוליסטית. ההורים שלי התגרשו עוד לפני שהייתי בת שלוש. יש לי כיום איתי יחד 14 אחים מנישואים ראשונים של ההורים ומנישואים שניים, ובתוכם שישה אחי אומנה. ככה שכל הנושא של משפחה והורות זה משהו שבער בי, ורציתי ללמוד אותו ולעשות אותו נכון, אחרי שעסקתי רוב השנים בכלל בניהול מוצר ופרויקטים. אני נמצאת עכשיו לקראת סיום ההפקה של הקורס האינטרנטי שלי, שבו במשך שישה שיעורים אני מספרת על הגישה שלי בהדרכת הורים, ומדברת על כל הנושאים שקשורים לתקשורת במשפחה ועוסקים בנקודות מבט חדשות בתחום".
מה הכי גרוע כאן? "אני פחות אוהבת להסתובב בחלקים של אזור השוק העירוני. יש שם ריח של אלכוהול, סיגריות ושתן. זה מקום שהיה הרבה יותר נחמד להסתובב בו או לעבור בו עם הילדים, אילו היו מטפלים בזה ואז זה היה סימפטי יותר".
מה חדרתי בעיניך? "האנשים מוכשרים מאוד. אני חברה בקהילה של יותר מ-50 נשים עצמאיות בכל מיני תחומים שגרות בחדרה, ויש כאן המון עוצמה נשית בעיר".
עם מי היית רוצה לשבת לדרינק? "אם היה אפשר הייתי שמחה להיפגש עם דון מיגל רואיס, שכתב את הספר 'ארבע ההסכמות', או עם דיפאק צ'ופרה, שהוא מרפא אלטרנטיבי וסופר בתחום הניו-אייג'".
מה המקום האהוב עלייך בחדרה? "הפארק בשכונת הפארק בעיר, שם אני גרה. אני אוהבת לטייל שם ליד האגם, אני עושה שם סרטונים בנושא הדרכת הורים, וזה בהחלט המקום שאני הכי אוהבת בחדרה".