עומר לרר(64), טייס אל על מבית חנניה נהרג הבוקר (שלישי) בהתרסקות מסוק סמוך לקריית השרון בנתניה.
3 צפייה בגלריה
עומר לרר ז"ל. "היה האבא של כולם"
עומר לרר ז"ל. "היה האבא של כולם"
עומר לרר ז"ל. "היה האבא של כולם"
(צילום: אלבום פרטי)
לרר, אב לארבעה וטייס מנוסה שכבר ניצל מתאונה עם מטוס קל במרץ 2012 ליד אור עקיבא, נהרג הבוקר לאחר שמסוק ריסוס אותו הטיס פגע בכבל חשמל. מותו נקבע במקום.
''עומר לא היה אמור לעשות את הטיסה הזו הבוקר, זה קרה בטעות, הוא החליף חבר שביקש ממנו טובה לעשות את הטיסה הזו של הריסוס שהסוף שלה לצערי ידוע לכולנו, אבל כזה הוא עומר, איש של נתינה שדואג לכולם", מספר יהושע מאירי-ליכטר, חברו הטוב של לרר שגדל איתו ביישוב עומר. לדבריו, לרר היה אדם שאהב לעזור וסייע רבות לשמור על אחדות המשפחה לאחר מות אביו, שלמה לרר, שנחשב לטייס הראשון בבאר שבע שבעקבותיו בחר להיות טייס.

3 צפייה בגלריה
ירת התרסקות המסוק
ירת התרסקות המסוק
זירת התרסקות המסוק
(צילום: מד"א)

"אביו נפטר בתאונה בניגריה בשנת 1990 ועומר דאג לכולם אחרי מותו", מספר מאירי-ליכטר. "גם השבוע הוא אמור היה לאחד את כל המשפחה ביחד לארוחה משפחתית. אני יודע את זה כי אחיו הקטן גר פה אצלנו ביישוב וכשהזמנתי אותו אתמול לארוחת ליל סדר קהילתית ביישוב הוא סיפר לי בהתרגשות שהוא בדיוק אורז, כי הבוקר הוא תכנן לנסוע לאחיו לחגוג יחד כל המשפחה אצל עומר ארוחת חג שמחה ומשפחתית".

3 צפייה בגלריה
עומר לרר ז"ל. עזר להמון טייסים
עומר לרר ז"ל. עזר להמון טייסים
עומר לרר ז"ל. עזר להמון טייסים
(צילום: אלבום פרטי)

לרר, נקרא על שם היישוב בו נולד, עומר. ''יש לנו קבוצה של חברים בפייסבוק'', מספר חבר נוסף. "במרוצת השנים כל אחד התפזר למקום אחר. עומר ואחיו דרור עברו לבית חנניה ואחיו צחי נשאר בעומר, אבל תמיד שמרנו על קשר, וידענו מה קורה אחד בחיי השני. זה פשוט טרגי שדבר כזה קרה דווקא לו. הוא היה איש נדיר שגידל ארבעה ילדים מדהימים. הוא יחסר לכולם".
בשעה 09:22 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון על התרסקות המסוק. כוחות חירום והצלה שהוזעקו למקום, איתרו את הזירה. מותו של לרר נקבע במקום.
קראו גם:
אביב קדישאי תושב מרחביה הוא חברות הקרוב של לרר. "אני טייס חובב. היינו טסים בשבתות ובחגים", הוא מספר. "עומר באישיותו התעסק הרבה בתעופה ספורטיבית והוא עזר להרבה חובבי טיסה עם הידע המקצועי הרב שלו. הוא ממש היה גורו של תעופה ספורטיבית מעבר להיותו טייס מוכשר ומקצוען. כל מי שקשור לתעופה ספורטיבית בארץ מכיר את עומר. הוא תרם רבות ועזר להמון טייסים, אני טס בזכותו ובגללו ואני די בטוח שיש עוד המון כמוני".
קדישאי ממשיך: "הידיעה תפסה אותי בטיסה בצפון ומיד חזרתי והגעתי לשטח. עומר יחסר לי מאוד. זה טלפונים ברמה היומיומית, אירועים חברתיים וחברות שהיא הרבה מעבר לטיסה. אינסוף טיולי תעופה בארץ ובחו"ל, המון חוויות. הייתה לו אישיות שובה, הוא היה אדם מאוד חברותי. הוא היה האבא של כולנו והוא יחסר מאוד".
לעדכונים: חדשות חדרה
פורסם לראשונה: 15:08, 04.04.23