תלונות רבות של תושבים משכונת בית אליעזר נשמעו לאחרונה על השירות בסניף הדואר השכונתי, שממוקם בסופרמקרט 'מגה'. לדברי התושבים, למרות ההבטחות בראשית הדרך, מאיישת את הסניף לאחרונה פקידה אחת בלבד. מכיוון שכך,יש תורים ארוכים והמתנות ממושכות.
1 צפייה בגלריה
(דואר בית אליעזר | צילום: מירית גולן)
"בתחילה כשגילינו שסניף דואר בשכונה הגדולה בחדרה, צפוי להיפתח בתוך סניף של סופרמרקט - התרעמנו", סיפרה אחת התושבות. "תיארנו לעצמנו שלא יקצו שטח נרחב לסניף דואר, שייגרע מהסופר עצמו, ושהוא יהיה קטן ועם שירות מצומצם. הבטיחו לנו שלא, אבל הנה, בפועל כך קורה. אנחנו ממתינים זמן רב בתור על כל דבר קטן שאנו צריכים. זה לא שירות תקין".
אחד התושבים הוסיף: "בית אליעזר היא השכונה הגדולה בחדרה, אנחנו גם מנותקים פיזית מלב העיר, כך שזה הסניף היחיד שנותן לנו שירות זמין, זה הסניף הביתי שלנו. אם כן, למה לא סופרים אותנו ולא מכבדים את זמננו ומקצים לכ- 20 אלף תושבים פקידה אחת בלבד?".
מדואר ישראל נמסר: "אנו מודעים לעומסים בסוכנות בבית אליעזר הנובעים מעזיבתה של עובדת. בימים הקרובים תיכנס לתפקיד עובדת חדשה שנמצאת בתהליך הכשרה, מה שיסייע בהפחתת העומסים במקום".