אחרי ימים מייסרים שבהם נעדר ומשפחתו נאחזה בתקווה שימצא בחיים, הבוקר הגיעה הבשורה המרה למשפחת ברעם בחדרה: הבן נטע, לוחם בגדוד 414 של איסוף קרבי, שהיה מוצב בנחל עוז, נפל במלחמה. בן 21 היה במותו. הוא הותיר אחריו הורים, שתי אחיות ובת זוג.
1 צפייה בגלריה
נטע ברעם ז"ל
נטע ברעם ז"ל
נטע ברעם ז"ל. כאב נורא
(צילום: אלבום פרטי)
משפחת ברעם היא משפחה ותיקה ואהובה בשכונת נווה חיים. הוריו של נטע ז"ל, הם אנשי חינוך מוכרים. קהילת נווה חיים שקיוותה לבשורות טובות ביחד עם המשפחה, לבשה היום אבל וצער כבד. מאז יום שבת בבוקר, יומה הראשון של הלחימה במלחמת "חרבות ברזל", אבד הקשר עם נטע ולא היה ידוע מה עלה בגורלו. בני משפחתו ניסו בכל כוחם לברר, אולם ללא הצלחה, עד שהיום הגיעה הבשורה הנוראה מכול.
אביו של נטע, ליעד, מורה לשל"ח, כתב אתמול בפייסבוק: "הבן שלי חייל שנעדר מיום שבת בשעה 7:39. תחשבו לבד את השעות. אנחנו מוקפים אנשים טובים, חברים ומשפחה, שכנים, מכרים. מהמדינה, צבא לא שמענו כלום. יצרתי קשר עם מי לא? הייתי במטה הנעדרים בקרית שדה התעופה, דיברתי ונתתי פרטים כבר חמש או שש פעמים, יצרתי קשר עם טלפון אישי של גל הירש. גם אם לא יודעים כלום צריך להיות כאן מישהו שידבר איתנו לברר ולהזיז דברים".

קראו גם:

אופיר גרטנר, תושבת השכונה שלמדה עם נטע בכיתה בבית הספר היסודי "ניצנים" אמרה: "ראיתי בפייסבוק שהמשפחה מפרסמת שהוא נעדר ופרסמתי בסטורי שלי כמה שיותר בתקווה לבשורות טובות, הבוקר הבנתי שלצערנו התקווה נגוזה. נטע זכור לי כילד חכם ונבון מאוד, ילד חזק שידע לעמוד על שלו, ילד מנומס מאוד, מלח הארץ, כזה שברור היה שכשיגדל יעשה משהו משמעותי מאוד בצבא ובחיים בכלל. מאוד נעצבתי לשמוע על נפילתו במלחמה".