גופתו של דורון בולדס מגן השומרון שנעדר מאז יום שבת, זוהתה אתמול. בתחילה חשבו חבריו ומשפחתו כי דורון נחטף לרצועת עזה, אולם אתמול התברר כי נרצח במתקפת הטרור הרצחנית של חמאס.
2 צפייה בגלריה
דורון בולדס ז"ל. "הלב שלנו שבור"
דורון בולדס ז"ל. "הלב שלנו שבור"
דורון בולדס ז"ל. "הלב שלנו שבור"
(צילום: אלבום פרטי)
כזכור, חבריו ומשפחתו, סברו בראשית השבוע כי זיהו את דורון באחד מהסרטונים שהופצו בהם נראו חטופים על רכב בדרכם לרצועה. התקווה הייתה כי דורון נותר בחיים ושרד את המתקפה הרצחנית.

2 צפייה בגלריה
פסטיבל נובה הפך לגיהנום
פסטיבל נובה הפך לגיהנום
פסטיבל נובה. דורון הפעיל פוד טראק במקום
(צילום: פרטי)

תהילה, חברתו הטובה מחוות "דובי" ברמות מנשה שם בולדס היה שף הבית, עמלה יחד עם חבריו ובני משפחתו של דורון ללא לאות על מנת לאתר קצה חוט באשר לגורלו.
עם היוודע הבשורה הנוראית כתבה: "המילים הכי קשות שכתבתי, דורון אהוב שלנו איש כל כך יקר שלנו. הנחמה לחשוב שאתה חטוף הייתה במציאות הזו כנראה הרע במיעוטו. אולי דמיינו אותך על הטנדר. אולי באמת היית שם אבל לא מספיק זמן בכדי להגיע למקום שממנו חשבנו, שעוד אפשר לחלץ אותך. ועכשיו קיבלנו את הבשורה שיצרה לנו את החור הגדול הזה. אני יושבת במשרד כבר יומיים ורואה אותך מולנו מדליק עוד סיגריה ואומר לי 'היום אנחנו טיל'. כל אירוע מחדש המשפט הזה שלך לומר שאתה מוכן. תמיד היית מוכן. רק הפעם לא. הלב שלנו שבור. לא יכולים לדבר עליך כמו שאתה לא כאן".

קראו גם:

הלווייתו של בולדס תתקיים היום יום ד' 11/10/23 בשעה 17:00 בבית העלמין בגן שומרון. יושבים שבעה בבית המנוח ברחוב עובדי אדמה בגן השומרון.