זוג מחדרה תבעו את חברת הביטוח שלהם בעקבות נזק שנגרם לרעפים בגג ביתם בעקבות סערה וסופה שאירעה בחורף. זאת לאחר שחברת הביטוח סירבה לפצות אותם בטענה כי הרוח לא הייתה מספיק חזקה באותו יום.
2 צפייה בגלריה
הסופה ברברה בחדרה
הסופה ברברה בחדרה
סופה בחדרה
(צילום: אלבום פרטי)
בני הזוג מתגוררים בשכונת גבעת אולגה בחדרה. לטענתם, בחודש ינואר 2023 נגרם נזק לרעפים בגג הבית בעקבות סערה וסופה בחורף. בני הזוג דיווחו לחברת הביטוח אשר מבטחת את הנכס שלהם על הנזק שנגרם לגג בנכס – רעפים שעפו ונשברו מהגג. למקום הגיע שמאי שקבע כי שווי הנזק 15 אלף שקלים.

2 צפייה בגלריה
מדידת הרוח שצירפו התובעים
מדידת הרוח שצירפו התובעים
מדידת הרוח שצירפו התובעים
(צילום: אלבום פרטי)

בני הזוג הגישו לחברת הביטוח הצעת מחיר בסך 25,000 שקלים מגגן מקצועי. אולם, לטענתם, התביעה נדחתה על ידי חברת הביטוח בנימוק כי מהירות הרוח לא עברה את ה- 30 קשר. המבוטחים פנו לשירות המטרולוגי וקיבלו דו"ח לפיו נקבע כי המהירות הגיעה באותה לילה בה נגרם הנזק ל- 35 קשר. "בדו"ח מצוין כי שהמהירות הייתה 35 קשר בחדרה נמל – חוף, הנכס שוכן ליד החוף. הפוליסה מבטחת נזק זה מ- 30 קשר". טענו המבוטחים.
קראו גם:
למרות זאת, הוסיפו המבוטחים, עד היום חברת הביטוח לא שילמה בגין הנזקים ואין מענה מצידה. "אין מענה מחברת הביטוח שמתעלמת, גם לאחר שהוכח בדוח מהשרות המטרולוגיה על 35 קשר באותה לילה". הוסיפו המבוטחים שתבעו את חברת הביטוח על סך של 35,000 שקלים בבית המשפט לתביעות קטנות חדרה.
לעדכונים: חדשות חדרה
פורסם לראשונה: 09:19, 23.05.23