היועץ המקצועי והאיש החזק בהפועל חדרה, אורן גולן הודיע על עזיבת המועדון. בפוסט שפרסם ומוען לאוהדי הקבוצה מנה גולן את הדרך שעשה המועדון מליגה א' עד לליגת העל, סיפר על רגעי ההתרגשות המרובים, על ההצלחות והודה לשותפיו המרובים לדרך.
2 צפייה בגלריה
אורן גולן. "חזרנו לקורצקי ואנחנו מרגישים בטוחים"
אורן גולן. "חזרנו לקורצקי ואנחנו מרגישים בטוחים"
אורן גולן. עוזב
(צילום: יאיר שגיא)
"שנים של מסע משותף מדהים ומאתגר במינו עברנו יחד", כתב גולן. "טיפסנו יחד בדרך הררית, קשה ומאתגרת. עברנו דרך כפר קנא וטירה בליגה א'. לנצח אקח איתי את הרגע הקסום של גול השוויון של אליאס זאנה במשחק מול רובי שפירא לעיני 4,000 צופים באצטדיון המיתולוגי שלנו. הרגע בו הבנתי שאנו עוברים מליגה חובבנית לחצי מקצוענית, ליגה לאומית. הגענו לליגה הלאומית, למדנו על הליגה תוך כדי תנועה. פירקנו כל מוקש אפשרי ובצניעות רבה והמון לב והקרבה העפלנו לליגת העל. את משחק העלייה לעיני 3,000 צופים בנוף גליל אחקוק בליבי לעד. חשוב לזכור ולהזכיר כי בכל המסע הזה תמיד עשינו זאת עם התקציבים הנמוכים ביותר בכל ליגה בה שיחקנו. שברנו יחד את כל השיאים הספורטיביים שעמדו בפנינו והתבססנו בליגת העל כחברי קבע".

2 צפייה בגלריה
(הפועל חדרה נוער עולה ליגה. הישגים גדולים || צילום שלומי גבאי)

"קיבלתי את המועדון לפני כשבע שנים. קבוצה בוגרת בליגה א', 12 קבוצות נוער בליגה השניה, מגרשי כדורגל שתואמים את מצב המועדון נכון לאותה שנה. היום אני גאה להציג מועדון שכולו בליגת העל - בוגרים וכל קבוצות מחלקות הנוער. צמחנו מ-12 ל-18 קבוצות. אני רוצה להודות לאנשים שהובילו אותי למסע המיוחד הזה. ראשית לאנשים שהיו צמודים איתי בנשמה ובהקרבה האין סופית שלהם: אלי דגני ואיציק טפירו. לעולם לא חשבתי שניפרד. אני מודה לכם על כל השנים יחד, חווינו חוויות מרגשות. אין ספור רגעים של שמחה ואושר. יצרו משולש מנצח שהוכיח את עצמו לאורך השנים. אני סמוך ובטוח שמחכות למועדון עוד המון שנים טובות בהנהגתכם".
קראו גם:
את דבריו חתם בתודה למאמנים ולשחקנים, "על הזכות לגלות אתכם, להשביח אתכם ולראות אתכם פורחים במועדון שלנו וגם בהמשך במועדונים אחרים... את ההצלחה האדירה הזו אסכם במשפט שבו פתחתי את המסע לפני שמונה שנים 'חזרה עטרה ליושנה'".
לעדכונים: חדשות חדרה