תושבת חדרה טוענת כי פוטרה לאחר שעזבה את מקום עבודתה כדי לשמור על בנה לאחר שהצהרון אליו היה רשום לא נפתח. היא תובעת פיצוי על הנזקים שנגרמו לה.
2 צפייה בגלריה
גן ילדים. יש מערכת לגילוי אש?
גן ילדים. יש מערכת לגילוי אש?
הצהרון עבד יומיים בלבד
( המחשה: shutterstock)
התובעת, אם חד הורית, רשמה את בנה בחודש אוגוסט 2023 לצהרון "פנאי העיר" ושילמה 900 שקלים. מדובר בצהרון מסובסד ששייך לעיריית חדרה. לטענתה, לאחר שרשמה את בנה הובטח לה שהצהרון ייפתח באחד בספטמבר השנה ואכן הוא נפתח אולם, לטענתה, רק ליומיים.
בתביעה שהוגשה בבית המשפט לתביעות קטנות חדרה טוענת התובעת, כי ביומיים בהם הצהרון היה פתוח, הממונים פיטרו את הצוות. "מאותו יום אמרו שאין צוות ומאותו יום לא עבד הצהרון וכל פעם אמרו עוד שבוע, עוד יומיים ייפתח, משכו את זה ובינתיים הילד נשאר אצלי בבית והייתי צריכה לשמור עליו אחרי שאספתי אותו מהגן", היא טוענת.

2 צפייה בגלריה
"הם מציעים לנו מסגרת שלא תתרום לו כלום"
"הם מציעים לנו מסגרת שלא תתרום לו כלום"
הילד נשאר בבית
(המחשה: shutterstock)

לטענת התושבת, עקב כך היא נאלצה לצאת ממקום עבודתה בשעה 13:00 במקום בשעה 16:30 "ובגלל זה הפסדתי המון שעות עבודה, כאשר הייתי יוצאת מוקדם ממקום העבודה כדי לאסוף את הילד מהגן בו למד ולשמור עליו בבית. אני אם חד הורית ואין מי שיעזור לי".
התובעת טוענת כי המעסיקה שלה החליטה לפטר אותה ממקום עבודתה בגלל שהייתה יוצאת מוקדם. "בגלל שנשארתי בלי צהרון הפסדתי המון שעות עבודה כי נאלצתי לצאת מוקדם. בגלל שעד היום אני בלי צהרון, פיטרו אותי מעבודתי".

קראו גם:

לדבריה, גם כיום בנה נותר ללא צהרון והיא חוששת שתיאלץ לרשום אותו לצהרון פרטי שעולה הרבה יותר כסף. "צהרון פרטי עולה 1,600 שקלים בחודש כאשר הצהרון של העירייה עולה 900 שקלים ואפילו 500 בגלל שאני חד הורית".
התובעת דורשת פיצוי בסך של 15 אלף שקלים בגין הנזקים שנגרמו לה שכוללים דמי ההרשמה, הפסד שעות עבודה עבור שלושה חודשים, הפרשי עלויות בין צהרון פרטי לצהרון של העירייה, אובדן זמן ועוגמת נפש.