החל מיום חמישי ועד סוף שבוע הבא ייהנו תושבי חדרה מאירועים לכבוד חג השבועות
1 צפייה בגלריה
שבועות. מתחילים להרגיש את החג
שבועות. מתחילים להרגיש את החג
מתחילים להרגיש את החג
(המחשה: shutterstock)
קראו עוד:
האירועים ייפתחו בפסטיבל שבועות בנווה חיים, בהובלת מרכז הפנאי רעים וקהילת השכונה. האירוע ייערך בגן ים המלח החל מהשעה 17:00 ויכלול תותח קצף, בועות סבון, מתחם מיוחד לקטנטנים, הרקדה להורים וילדים ודוכנים של תושבי השכונה ושל נוער הצוללת.
ביום שישי, 27.5, בשעה 16:00 ייערך הפנינג שבועות בגן לקריץ בשכונת דניה, בהובלת מרכז הפנאי בית אליעזר ותושבי השכונה.
ביום שלישי, 31.5.22, ייערכו מספר אירועים: בחוף אולגה, בפארק חדרה הצעירה, בגן ברנדס, במרכז הפנאי בית הראשונים וברחוב עין גב.
מתנ"ס גבעת אולגה מארגן ברחבת חוף אולגה אירוע גדול לחג עם פעילויות לכל המשפחה, מתנפחים, עמדות צילום ועמדות יצירה. האירוע יחל בשעה 16:30.
מרכז הפנאי קלור יערוך הפנינג שבועות בפארק חדרה הצעירה החל מהשעה 17:00. בתוכנית: מופע של גברת רגש, איפור פנים, דוכני מזון, מתנפחים, עמדות יצירה ובועות סבון.
מרכז הפנאי גני אלון יחגוג את שבועות עם הפנינג לכל המשפחה ברחוב עין גב 1 עם פעילויות מים לילדים ובועות סבון. האירוע ייפתח בשעה 17:00.
מרכז הפנאי רימונים יחד עם ועד שכונת ברנדס ופעילי שכונת ניסן יחגגו את שבועות עם הפנינג בגן ברנדס החל מהשעה 17:00 עם מתנפחים, בועות סבון, פיתות בטאבון ודוכני מכירה של תושבי השכונות.
במרכז הפנאי בית הראשונים (רח' הגיבורים 122) ייערך ביום שלישי בשעה 18:00 ערב גבינות וזמר עם הזמרת דפנה צור. מחיר השתתפות: 20 ₪. לפרטים: 04-6248143
ביום רביעי, 1.6, ייערך במרכז הפנאי בית אליעזר הפנינג לשבועות בשיתוף ועד שכונת בית אליעזר ומד"צים מועדון יחדיו. בתוכנית: מופע של גברת רגש, בועות ענק, עמדות איפור וקעקועים, עמדת שזירת פרחים, דוכני מזון. האירוע יחל בשעה 17:00.
ביום חמישי, 2.6, בשעה 17:30 תיערך חגיגת שבועות במרכז הפנאי יוספטל. בתוכנית: מופע מיוחד לחג עם מוסיקה, רקדניות ובובות ענק, עמדות איפור וקעקועים, דוכני אומנות ויצירה.
באותו ערב, החל מהשעה 20:30 ייערך במרכז הפנאי אופקים ערב גבינות ויין עם מופע סטנד אפ סוחף ומצחיק לזוגות של ליאורה סיקלאי. הערב יכלול גם מוסיקה, ריקודים וכיבוד בעלות של 40 שקלים. לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים: 052-6054230.
לעדכונים: חדשות חדרה