ישי גבירצמן, מנהל התפעול של עיריית חריש וכוכב רשת בזמנו החופשי גויס למילואים ביומה הראשון של המלחמה כלוחם. מאז, בין האימונים וההכנות, הוא מקפיד להעלות את המורל עם סרטונים אופטימיים ומשמחים, ברגעים הכי קשים של עם ישראל. אם לא די בכך, מתוך השטח הצליח יחד עם חבריו לצוות, להביא את חנן בן ארי לחתונה שארגנו לאחד הלוחמים.


"כלוחמים, האסטרטגיה שלנו היא להיות עם מורל גבוה. לוחמים יודעים שמורל משמעותי מאוד ללחימה וגדוד או צוות עם מורל סופגים הכי פחות נפגעים. לכן אנחנו מאוד מנותקים ממה שקורה בעורף, לא רואים סרטונים, לא מכירים את הדיווחים בחדשות. אנחנו כאן משבת בבוקר מהיום הראשון ויודעים מהשיחות המועטות עם הבית שהמורל בעם לא משהו. אז אנחנו לא יכולים לשתף אתכם מה עם הצבא, מה יש ומה אין וכמה אנחנו אבל אנחנו כן יכולים להעביר לעורף את הלך הרוח שלנו, כדי שזה יחזק אותם".

2 צפייה בגלריה
נטלי דדון. שימחה את החיילים
נטלי דדון. שימחה את החיילים
נטלי דדון. שימחה את החיילים
(צילום: אלבום פרטי)

הסרטון הראשון שהפיק היה באוטובוס בדרך לאחת מנקודות ההתארגנות: "בדרך עצרו אותנו אזרחים על הכביש וביקשו 'בואו, קחו אוכל' ואנחנו לא אמרנו 'לא'. גם אם אין לנו מה לעשות עם זה, כדי לתת לאזרח תחושה טובה. זה מחזק את העורף לדעת שהוא עוזר. זרקו עלינו גם מלא חטיפים והיינו כבר מאוד שבעים, אז פתחנו רק את המכתבים שהתושבים או הילדים צירפו וצילמתי. זה תפס ואנשים אהבו וביקשו שנעלה עוד סרטונים כאלה. אמרו שזה מחזק אותם לראות את המורל שלנו. בתגובות בצ'אט כתבו לי אנשים שיש להם קרובים שנרצחו או נחטפו שכלום לא מעלה בהם חיוך היום, אבל לראות את הסרטונים של החיילים, זה הכי מחזק אותם".

2 צפייה בגלריה
תוך 12 שעות התארגנה חתונה
תוך 12 שעות התארגנה חתונה
תוך 12 שעות התארגנה חתונה
(צילום: אלבום פרטי)

בהמשך, כשחבר מהצוות שלו אמור היה להתחתן וביטל את החתונה בשל גיוסו, גבירצמן וחבריו הפיקו חתונה מאולתרת ושמחה בשטח. הם גייסו את הזמר חנן בן ארי לשמח את הזוג הצעיר וכך גם נולד סרטון חדש: "חבר מהיחידה היה צריך להתחתן, ביטל, וזרק לי באוטובוס בנסיעה 'אם חנן בן ארי יבוא יהיה לי יותר קל לשכנע את ארוסתי'. תוך 12 שעות סגרנו עם חנן דרך חבר משותף שלי שמנגן איתו, גייסנו קייטרינג, צלם, קיבלנו אישור מח"ט והיה כל כך שמח. בסוף החופה הוקפצנו צפונה. החתן והכלה וחנן נשארו באוגדה לרקוד ולשמוח. אחר כך בוטלה ההקפצה וחנן עשה לנו הופעה מיוחדת עד אחת בלילה".
האירועים המרגשים הללו תועדו בחשבון האינסטגרם של גבירצמן. את הסרטון שיתף גם חנן בן ארי.
בסרטון נוסף שהעלה גבירצמן, נראית משפיענית הרשת, נטלי דדון, כשהיא מגיעה ליחידה ומביאה עימה ספר תורה. "הסרטון עם נטלי לא היה מתוכנן אבל היה בזרימה, והיא פרסמה אותו גם אצלה ככה שזה צבר תאוצה ואנחנו שמחים בעיקר שזה משמח אנשים", מספר גבירצמן. "בזכות השיתוף שלה ושל חנן בן ארי יש תפוצה רחבה יותר ויותר אנשים מעלים חיוך".

קראו גם:

לאחרונה העלה גבירצמן סרטון נוסף, שבו הוא מראיין את אנשי הצוות שעימו ושואל אותם מה החלום שלהם: "אחד אמר להחזיר את החטופים, שני לרסק את עזה, בגדול התשובות משקפות את רוח הקרב שמפעמת בנו, את הרצון להכרעה ואת האמירה שאנחנו לא הולכים לשום מקום. כמובן כל זה באווירה של מצב רוח והסרטון משקף את המורל הגבוה שלנו".