חבריו ובני משפחתו של דורון בולדוס, תושב גן השומרון צפונית לחדרה, שהפעיל פוד טראק בפסטיבל המוזיקה בדרום, טוענים כי זיהו אותו על אחד מהרכבים שהובילו חטופים לרצועת עזה.
2 צפייה בגלריה
דורון בולדוס. מחכים לבשורות טובות
דורון בולדוס. מחכים לבשורות טובות
דורון בולדוס. מחכים לבשורות טובות
(צילום: אלבום פרטי)
בולדוס (34) שף במקצועו, הפעיל את אחד הפודטראקים במתחם המסיבה והקשר עימו אבד מאז אתמול ב-8:15, אז שוחח עם אימו יהודית, וסיפר לה כי הם תחת מתקפת טילים.
במהלך היום, כשהחלו להגיע תמונות וסרטונים לא מצונזרים מאזור האימה, החלו חברים ובני משפחה לזהות כל אחד בנפרד את בולדוס באחד הרכבים.
"בכל אמצעי התקשורת שידרו את סיפורו של אבא שזיהה את אשתו ושתי בנותיו על רכב שמובל לעזה", סיפרה אימו של דורון. "לא רואים את הפנים שלו, רק צילום מאחורה ודורון הוא זה שמחבק או מחזיק את אחת הילדות. זיהיתי את צבע העור הכל כך בהיר שלו והחולצה ההפוכה שלבש. זה יכול להיות רק דורון. בגלל שעבד, כשהתלכלך הוא החליף צד. אני לא בטוחה ב100% אבל ב95%".

2 צפייה בגלריה
משפחתו של דורון משוכנעת שהוא השמאלי בתמונה
משפחתו של דורון משוכנעת שהוא השמאלי בתמונה
משפחתו של דורון משוכנעת שהוא השמאלי בתמונה
(צילום: אלבום פרטי)

תהילה מחוות הסוסים "דובי" ברמות מנשה, שם משמש בולדוס כשף הבית מספרת: "אנחנו חושבים שאנחנו מזהים אותו בסרטון של טנדר שנוסע לכיוון עזה. אני ראיתי את הסרטון וחשבתי שאני מזהה את דורון, זה הווייב שלו, החיבוק, הרוך, החולצה ההפוכה וברור לי שדורון גם לא היה רץ לשום מקום. אחר כך האמא של דורון יהודית התקשרה ואמרה שהיא שולחת לי סרטון שאני אראה, היא חושבת שזה דורון ובאמצע הלילה עוד חברה התקשרה ואמרה אותו הדבר. ידוע לנו שעוד בחור מפודטראק שהיה לידו אמר לו 'בוא נברח', בשלב שהיו רק טילים ודורון אמר לו 'אני אקפל את הפוד טראק ואז נברח, אני לא משאיר ככה'. החבר ההוא הצליח לברוח וסיפר את זה לחבר שלנו שי. אחר כך דורון כבר לא היה זמין. עשינו טופס נעדר, דיברנו עם כל בתי החולים ואני פרסמתי את הטלפון שלי בכל המוקדים האפשריים. חבר שלו שי בן דוד נסע לשטח בשלב מאוחר יותר וזיהה שהרכב והפודטראק עומדים באזור קיבוץ בארי. ניסינו גם לעשות איכון לטלפון ללא הצלחה".
שי בן דוד מנתניה הוא חברו של בולדוס. כל ליל הלחימה והבוקר הכין אוכל ויצא לחלק באזור הדרום בשטח לכוחות הביטחון: "מאתמול אנחנו מחפשים בכל פינה את דורון. הוא גם לא היה ברשימת הנוכחים במסיבה, אחר כן מצאנו ברשימת הספקים. דיברתי עם טבח שלי שהיה לידו ואמר לו 'בוא נברח' ודורון אמר לו קודם אני אקפל. איציק זיהה בסרטון שזו החולצה שדורון לבש. הבוקר דיברתי עם גורם בגן שומרון שאישר שדורון בחטופים".

קראו גם:

"התקשרתי אליו ב8 ורבע בערך והוא אמר 'היה מטח טילים'", מספרת האם יהודית. "אמרתי לו 'אל תברח, כבה אורות בפוד טראק'. אז עוד לא היו היריות של המסיבה. האוטו שלו נמצא לפי איתוראן בעוטף בארי, אולי ניסה לברוח... יצרו איתי קשר הבוקר ממועצת גן שומרון ואמרו לי שדורון כנראה ברשימות של השבויים. בסרטון ראיתי אותו שהוא עוטף ילדה מבוהלת, והוא בריא ושלם ולא פגוע. אני רק רוצה שהילד שלי יחזור הביתה בשלום".
דני איסייב חברו של דורון אומר: "זה יכול להיות דורון בסרטון. דורון בחור מקסים, קראנו לו 'בארכה' כי כל מה שהיית מבקש ממנו בעולם הוא היה עונה 'בארכה' (ברכה) הכול בסדר אין בעיה'. הכרתי אותו כשעבדנו ביחד בקייטרינג באזור, בחור זהב טהור. מקווים לשמוע בשורות טובות".
בגן שומרון הבהירו שאין להם כל מידע רשמי, ואילו במועצה האזורית מנשה הבהיר גם אילן שדה שאין מידע רשמי אודות החטופים: "אני מכיר את הבחור ועל פניו זה נראה הוא, אין ויכוח בכלל".
כל מי שיש לו מידע שיכול לסייע למשפחה מוזמן להתקשר לטלפון: 054-3330051