מתחם הופעות חדש "מול החוף MUSIC" נפתח בקניון מול החוף וילג', ויציע עשרות הופעות חיות של טובי האומנים בארץ לילדים ולמבוגרים.
1 צפייה בגלריה
מתחם ההופעות החדש במול החוף ווילג'
מתחם ההופעות החדש במול החוף ווילג'
מתחם ההופעות החדש במול החוף ווילג'
(צילום: יח"ץ)
קראו עוד:
החל מסוף החודש (יולי) יפתח על גג המתחם, מתחם הופעות "מול החוף MUSIC" אשר יציע לאורך השנה הופעות של מיטב זמרי ישראל בניהם: יובל דיין, פבלו רוזנברג, פאר טסי שלומי סרנגה ומושיק עפיה וכוכבי הילדים הגדולים כמו יובל המבולבל, מני ממטרה, קופיקו ועוד רבים וטובים.
ההשקה החגיגית למתחם ההופעות אשר יקרא 'מול החוף מיוזיק' תתקיים ב5.8 עם הופעת ענק משותפת של דודו אהרון ועדן מאירי. השניים מגיעים להופעה משותפת ראשונה לאחר שני להיטי ענק ששברו את מצעדי הלהיטים בתחנות הרדיו בישראל ובאפליקציות המוזיקה: "בחלומות שלנו" ו"למה זה נגמר".
דניאל אלפי מנהלת שיווק מול החוף village: "אנחנו שמחים ומתרגשים לפתוח את מתחם המופעים "מול החוף "music על גג המתחם שלנו. מתחם ההופעות נפתח במטרה לספק ללקוחות שלנו ולמבקרים חוויה מיוחדת וחדשנית בתוך מרכז קניות ובילויים. בתמהיל האמנים שעתידים להופיע במתחם הושקעה מחשבה רבה, דאגנו לתמהיל צבעוני ומעניין של כלל הז'אנרים, מהופעות ילדים, להופעות של מיטב זמרי ישראל מופעי סטנד אפ ועוד.. אנחנו מזמינים את הציבור להגיע, לרכוש כרטיסים ולבוא לבלות איתנו."
מהנהלת מול החוף נמסר כי כל הכרטיסים ימכרו במקום מראש או בטלפון 6627* או דרך אתר האינטרנט של המתחם.
לעדכונים: חדשות חדרה