אחרי הקראנץ' פיסטוק, הרולאפס, הפריים, וה"פיקלס" (מלפפונים חמוצים ענקיים) הגיע "שיגעון" חדש שמרוקן את כיסי ההורים: בובות דיסני פופס.
2 צפייה בגלריה
בובות דיסני. הילדים במרוץ לאיסוף שלהן
בובות דיסני. הילדים במרוץ לאיסוף שלהן
בובות דיסני. הילדים במרוץ לאיסוף שלהן
(צילום: אלבום פרטי)
מדובר בדמויות מיניאטוריות של דיסני שניתן לקבל רק בעת רכישה ברשת שופרסל, כשהסכום המינימלי לרכישה עומד על מאה שקלים.
בעקבות הטירוף סביב הבובות והמרוץ לאיסוף של כולן, ילדים מפעילים לחץ על הוריהם לרכוש שוב ושוב על מנת לקבל את הבובות.
דני איסייב, אב לשלושה, הוא שועל ותיק בכל הקשור לטרנדים לילדים. "לצערי הילדים שלי לא יכולים לוותר על אף שטות שצצה בטיק טוק", הוא אומר. "כבר היינו ברולאפס והתרוצצנו ברחבי העיר לאתר את הממתק כמו בשוק שחור, במחיר מופקע. בשנה שעברה רצנו אחרי הקראנץ' פיסטוק, הילדים גם קנו פריים ועכשיו הבובות האלה של דיסני. אני לא יכול לדמיין סיטואציה שהילד היה הולך איתי בחנות משחקים ואומר 'תקנה לי בובות דיסני', אם זה היה נמכר שם. בחיים לא. אלא שעכשיו שזה טרנד בטיק טוק וכולם אוספים ומדברים על זה. יש לו קופסא כזו שהוא שומר את הבובות בתוכה וזה עניין גדול, הוא עף על זה. דקה לפני הטרנד אם הייתי מציע לו לשחק בבובות כאלה הוא היה צוחק ממני. זה טירוף ומצער שהילדים נופלים בכל שבועיים לבור נוסף".

2 צפייה בגלריה
משיגים גם דרך חברים
משיגים גם דרך חברים
משיגים גם דרך חברים
(צילום: אלבום פרטי)

איסייב סיפר כי אינו מבצע את קניותיו על פי רוב בשופרסל, אבל החל לעשות זאת לאחרונה, בשל עניין הבובות.
שרי סלע, אם לשניים שבנה מנור העולה לכיתה א' אוסף את הבובות מספרת: "הילד משוגע על הבובות האלו, הוא מדביק אותם ומוריד מהמראה ומכל מיני מקומות. הוא מספר שכשיעלה לכיתה א' יניח אותם על העפרונות. כנראה שיש משהו כיפי בבובות האלה. יש לו קופסא עבורן והוא משחק עם זה לא מעט. אני לא קונה בשופרסל, זה לא הסופר שלי, ואני לא מתכוונת להתחיל בשביל זה. אז איך אני משיגה לו? חברים שלנו שקונים מביאים לנו ולפעמים כשאני מבצעת קניות לעבודה שם, אני מקבלת ומשמחת אותו בזה".
קראו גם:
אם לארבעה מבית אליעזר הוסיפה: "הילדים לא מבינים את ההיבט העסקי מאחורי זה ואנחנו מתרוצצים בעיר ומשלמים כספים על גבי כספים על שטויות. כאילו לא די בהוצאות של החופש הגדול".
פורסם לראשונה: 07:51, 04.07.23