החופש הגדול התחיל ומלבד קייטנות ופעילויות רגילות, העירייה מציעה שלל אירועים שיתקיימו לאורך החודשים יולי-אוגוסט.
4 צפייה בגלריה
סינמה קיץ בחדרה
סינמה קיץ בחדרה
סינמה קיץ בחדרה
(צילום: אלבום פרטי)
בחדרה יהיו אירועי תרבות, ספורט, סדנאות, הרצאות, מופעים ועוד לכל הגילים.
האירוע המרכזי שמחכה לתושבי חדרה בקיץ הקרוב הוא פסטיבל הבירה השישי של העיר. לאחר הצלחת הפסטיבל בשנה שעברה, בו לקחו חלק למעלה מ-25 אלף איש, גם השנה יערך הפסטיבל באקו פארק. הפסטיבל ייערך בימים רביעי וחמישי, 12-13/7, ויכלול עשרות סוגים של בירות מכל העולם, מתחם beer garden, הופעות של להקת הג'ירפות ורביב כנר וגם של הרכבים מקומיים.

4 צפייה בגלריה
יהיו גם פעילויות לילדים
יהיו גם פעילויות לילדים
יהיו גם פעילויות לילדים
(צילום: מיכאל גרשפלד)

לרגל ט"ו באב ייערך בטיילת של חוף גבעת אולגה אירוע מיוחד "חדרה חוגגת אהבה" שיכלול במת הופעות עם להקות קאברים בשירי אהבה בעברית ולועזית, דוכני אומנים, מתחם מיסטיקה, דוכני מזון, בירה ויין. האירוע ייערך ב-2 לאוגוסט.
בשדרת אמיר מי-טל, ליד הקיוסק ההיסטורי ברחוב הרצל, ייערכו שני אירועי מוזיקה: ב-18.7 "טברנה בשדרה" עם מוזיקה טובה, בירות, אוזו, נשנושים ודוכני אומנים. ב-22.8 רוק בשדרה עם הופעה חיה של להקת רוק ישראלית, בירות, נשנושים ודוכני אומנים.

4 צפייה בגלריה
פסטיבל הבירה בחדרה
פסטיבל הבירה בחדרה
פסטיבל הבירה בחדרה
(צילום: אלבום פרטי)

בכל מוצאי שבת במהלך חודש יולי יתקיימו ריקודי עם ברחבת העירייה עם ירון כרמל.
הילדים ובני הנוער ייהנו לאורך הקיץ מהקרנות סרטים חינם תחת כיפת השמיים בשכונות השונות. ההקרנות ייערכו בחודשי יולי-אוגוסט, בכל יום שני בשעה 20:00 בערב בפארקים ובגנים הציבורים ברחבי העיר. הקרנת הבכורה תהיה ביום שני, 3.7, באקו פארק, עם הסרט "ליגת סופר פטס". ההקרנות ייערכו גם בפארק עין הים, בגן שרה בניסן, בגן קפלן בבית אליעזר ובגן עזריאל בנווה חיים.

4 צפייה בגלריה
תתכוננו לקיץ מלא פעילויות
תתכוננו לקיץ מלא פעילויות
תתכוננו לקיץ מלא פעילויות
(צילום: אלבום פרטי)

פנאי העיר חדרה ומתנ"ס גבעת אולגה יערכו לקהילה אירועים רבים במהלך חודשי הקיץ. מדובר בעיקר באירועים לכל המשפחה הכוללים פעילויות כיף, סדנאות, מתנפחים, מוזיקה ומופעים.
קראו גם:
רשת הספריות תפעיל שעות סיפור בספריות השונות; הקיץ המוזיקלי של הקונסרבטוריון העירוני יכלול הופעות ברחבי העיר; מחלקת הספורט תמשיך עם קיץ ספורטבעי של פעילות כושר וספורט בגנים הציבוריים ברחבי העיר ובפעילות ספורט לאזרחיות ולאזרחים הוותיקים.
האזרחים הוותיקים ייהנו גם מ"קפה תרבות" – מפגשי תרבות והעשרה במחיר סמלי שממתינים להם באולם רנה שני ובמרכז הפנאי בית אליעזר. עוד ברנה שני, ייערכו הצגות לילדים ומבוגרים, מופעי מוזיקה ומופעי סטנד אפ.
לבני ובנות הנוער מחכה תכנית ייחודית לקיץ, משופעת בפעילויות ואירועים, אטרקציות שוות, מסיבות בריכה וקצף, מופע סטנד אפ של גיא הוכמן ומסיבת סוף הקיץ עם אבי אבורומי.