בתחילת השבוע הלכה לעולמה רבקה שטיוי (69), תושבת ותיקה של שכונת גבעת אולגה ודמות בולטת בה, שזכורה לרבים בה כאשת חסד, שביתה היה פתוח לכול דורש.
2 צפייה בגלריה
רבקה שטיוי ז"ל. אשת חסד מופלאה
רבקה שטיוי ז"ל. אשת חסד מופלאה
רבקה שטיוי ז"ל. "אישיות נדירה"
(צילום: אלבום פרטי)
שטיוי, נפטרה, לאחר שלפני פחות מחודש ימים אובחנה כחולה במחלה קשה. תושבים רבים הופתעו לשמוע על הבשורה המרה.
ביום שני השבוע התקיימה הלווייתה בבית העלמין החדש בחדרה, אותה פקדו מאות רבות של תושבי העיר שבאו, להיפרד משטיוי בדרכה האחרונה.
צ'יקו וקנין חבר מועצת העיר ובן השכונה אומר: "מדובר באבידה מאוד גדולה לשכונת גבעת אולגה. רבקה שטיוי הייתה אשת חיל, תמיד עזרה, תמכה, התמודדה עם המון דברים ובשקט ולמרות זאת תמיד הייתה אשת חסד מופלאה. בעלה ממשפחת שטיוי, משפחה מוכרת מאוד בעיר ובשכונה, כי אחיו הם הבעלים של מסעדת דובי וסימו, ככה שמכל כיוון, הדמות של רבקה היתה מוכרת. אנחנו קיבלנו מכה מאוד קשה בידיעה על מותה ואנו משתתפים בצער המשפחה הגדול. המשפחה הזו עשתה המון חסדים ומצוות כל הזמן".

2 צפייה בגלריה
צ'יקו וקנין. "אנחנו נגד אלימות"
צ'יקו וקנין. "אנחנו נגד אלימות"
צ'יקו וקנין. "זו אבידה מאוד גדולה"
(צילום: יאיר שגיא)

שירן נגר, אחייניתה של רבקה שטיוי סיפרה אודותיה: "דודה רבקה היקרה שלי היתה בעלת לב רחב כל כך, אבל כבד נפל עלינו, היא הלכה בטרם עת והשאירה אחריה משפחה שלמה המומה וכואבת. זכינו בדודה מיוחדת, היא היתה אחות לתפארת, אמא לביאה, אשת משפחה ודמות להערצה בחוזקה ובעוצמה שלה. אישיות נדירה עם טוב לב שאין כמותו, ליבה וביתה היו פתוחים לכל אדם, בשלנית בחסד, אישה עם הכנסת אורחים מיוחדת לכל אדם, שביתה תמיד היה מלא באנשים ובאוכל. אנחנו מקווים שהדודה האהובה שלנו תנוח עכשיו, בשלום על משכבה".
קראו גם:
קרובת משפחה הוסיפה: "היא הייתה אישה מוכרת בקהילה כמכניסת אורחים, אשת חסד רבת מצוות. נעצבנו מאוד ממותה הפתאומי. רק לפני כשלושה שבועות נתבשרנו על דבר מחלה. זה הלם וזה כואב שבגיל כזה צעיר כבר הסתיימו חייה".
שטיוי הותירה אחריה, בעל, ארבע בנות, שני נכדים, ושישה אחים, כמו גם שכונה אחת אבלה.
לעדכונים: חדשות חדרה