בחדרה נחנך המרכז ההוליסטי לגיל הרך הראשון מסוגו בישראל.
1 צפייה בגלריה
חנוכת המרכז הוליסטי בחדרה
חנוכת המרכז הוליסטי בחדרה
חנוכת המרכז הוליסטי בחדרה
(צילום: באדיבות העירייה)
קראו עוד:
מרכז פל"א (פוגשים, לומדים, אוהבים) נחנך השבוע בטקס חגיגי במעמד ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן ופרופסור מנואל טרכטנברג. המרכז החדש והראשון מסוגו בארץ, מספק מענים פדגוגיים וטיפוליים לילדים מגיל לידה ועד גיל 6, וכולל שלושה גני ילדים, משחקיה חדישה לילדים, חדרי הרצאות ותחנת טיפת חלב
טקס חנוכת מרכז פל"א החדש התקיים אתמול. פרופסור מנואל טרכטנברג, שהגה את המודל, המאפשר מתן שירותים פדגוגיים וטיפוליים לגיל הרך המרוכזים תחת קורת גג אחת, תוך תפיסה כי הראייה ההוליסטית בגילים אלה היא קריטית להתפתחותם של הילדים, קידם את הקמתו של המרכז בחדרה בשיתוף עם מנכ"ל העירייה יעקב זיגדון לפני כחמש שנים.
פרופסור טרכטנברג ציין כי חדרה היא בגדר החלוץ הצועד בראש המחנה. "עיריית חדרה היא עיר פורצת דרך בכל הקשור להתייחסות לגיל הרך", אמר פרופסור טרכטנברג והוסיף, "זהו אירוע היסטורי ומשימה לאומית. בשקט בשקט עשיתם את זה, אני מצדיע לכם ומברך אתכם שתהיו אור להורי ומחנכי ישראל עם המוסד הזה".
מרכז פל"א, הפועל תחת המחלקה לחינוך קדם יסודי בניהולה של גילה גואטה, מתפרש על פני כ-1,600 מ"ר והוא בן שלוש קומות, וכולל כאמור שלושה גני ילדים, משחקייה, חדר הרצאות רחב ידיים ותחנת טיפת חלב שתשמש את תושבי העיר במקומן של תחנות טיפות החלב ברחובות ששת הימים וביאליק.
המרכז, שיכלול את רצף הפונקציות עבור גילאי לידה ועד גיל 6, מעוצב על פי קונספט 'טיול סובב חדרה', תוך שימוש באלמנטים עיצוביים בעלי אסתטיקה ייחודית ומקורית וסמלים חדרתיים מובהקים כמו הים, הפרדסים ודיונות החול של העיר, המייצרים אווירה נעימה, יצירתית וחווייתית למבקרים בו.
לעדכונים: חדשות חדרה