השבוע החלו העבודות לשדרוג רחוב הנשיא בחדרה, במקטע הרחוב שבין רחוב רוטשילד לרחוב הגיבורים משני צדיו.
1 צפייה בגלריה
העבודות ברחוב הנשיא
העבודות ברחוב הנשיא
העבודות ברחוב הנשיא
(צילום: באדיבות עיריית חדרה)
קראו עוד:
עם תחילת העבודות לשדרוג רחוב הנשיא, קיים השבוע ראש עיריית חדרה, צביקה גנדלמן, סיור מקצועי במקום עם מנהל אגף שפ"ע בוריס קוסינובסקי, כדי לעמוד על התקדמות העבודות בהתאם ללוח הזמנים. במהלך הסיור הדגיש ראש העירייה את חשיבות המגזר העסקי בעיר כמנוע צמיחה ואת מחויבותו להוביל מדיניות ועשייה אשר תיטיב עם בעלי העסקים, זאת באמצעות שיפור חזותי של אזורי המסחר והפיכת רחוב הנשיא למרכז בילוי ופנאי.
תכנית השדרוג ברחוב הנשיא, בתקציב של שלושה מיליון שקלים, שמה דגש על שיפור סביבתי של הרחוב עבור הולכי הרגל וחיזוק בתי העסק לאורכו, תוך שילוב אלמנטים עיצוביים המיועדים הן לנוחות והן למראה אסתטי, מתן מענה לסוגיות נגישות, התייעלות אנרגטית והגדלת השטחים הירוקים ברחוב. חלקו הראשון של הפרויקט מתמקד כאמור במקטע הרחוב שבין רחוב רוטשילד לרחוב הגיבורים משני צדיו של הרחוב ויכלול בין היתר את החלפת המדרכות, התקנת מתחמי ישיבה מעוצבים, הצללות, גינון מעוצב בצמתי הרחובות, תאורה אדריכלית, והסרת מפגעים קיימים ברחוב.
העבודות במקטע הרחוב החלו השבוע וצפויות להימשך כחודשיים, זאת במקביל לעבודות שכבר החלו לפני שבועות אחדים בשטח הציבורי הפתוח ברחוב הרב עובדיה יוסף, שנועדו ליצור כניסה מזמינה, אטרקטיבית ומודרנית למרכז העיר חדרה, וכוללות עבודות פיתוח סביבתי, שבילים רחבים ונגישים וריהוט רחוב מעוצב. בהמשך עיריית חדרה מתכוונת להחיל את השדרוג שיתבצע ברחוב הנשיא על הרחוב כולו משני צדיו.
השדרוג החזותי, שצפוי לשנות לחלוטין את מראהו של הרחוב העירוני בחדרה, מתבצע במקביל לשורת צעדים שנועדו להחיות את מרכז העסקים העירוני ולעודד את העסקים במרכז העיר, בייחוד לאחר תקופת הקורונה הממושכת, בה עסקים רבים נפגעו אנושות עקב הסגרים והגבלות הקורונה שהפחיתו משמעותית את תנועת הלקוחות באזור.
לעדכונים: חדשות חדרה