אלימות קשה בבית הספר החקלאי בפרדס חנה. במהלך יום הלימודים אירעה קטטה במקום שבה היו מעורבים תלמידים והותקף מורה שאף נזקק לטיפול רפואי.
1 צפייה בגלריה
בית הספר החקלאי בפרדס חנה. אלימות קשה
בית הספר החקלאי בפרדס חנה. אלימות קשה
בית הספר החקלאי בפרדס חנה. אלימות קשה
(צילום: זהר שחר)
קראו עוד:
עדי ראייה סיפרו כי מדובר היה בקטטה המונית בבית הספר בפרדס חנה. אחד המורים פונה לבית חולים הלל יפה בחדרה לאחר שהותקף בקטטה.
מדוברות המשטרה (מנשה) נמסר: "לפני זמן קצר התקבל דיווח על קטטה שפרצה בין מספר מעורבים בתוך בית ספר תיכון חקלאי בפרדס חנה, במהלכה על פי החשד הותקפו מספר מורים על ידי הורה של אחד התלמידים שבנו היה מעורב קודם לכן בקטטה בין תלמידים. כתוצאה מכך נזקק אחד המורים לטיפול רפואי והוא התפנה עצמאית לביה"ח (קל) בנוסף אחד התלמידים נפצע גם הוא באורח קל (עפ"י גורמי רפואה).
כוחות משטרה שהגיעו למקום החלו בבירור נסיבות וגביית עדויות במסגרת החקירה שנפתחה".
ממשרד החינוך נמסר כי הנושא האירוע עדיין בבדיקת הפיקוח.
מהמועצה נמסר בתגובה: "בשעת הצהרים אירע אירוע אלימות חריג וחמור בבית הספר, במהלכו הותקף איש צוות חינוך בראשו ופונה באמבולנס לבית החולים הלל יפה בליווי ראש המועצה, הגר פרי יגור, אשר הגיעה למקום תוך דקות. אנו רואים בחומרה רבה כל אירוע אלימות ולא נסבול כל פגיעה בצוותי החינוך שלנו. צוות בית הספר בשיתוף פעולה עם אגף החינוך של המועצה, פיקוח משרד החינוך - מחוז חיפה, רשת אורט ומשטרת ישראל מטפלים ומתחקרים בשעה זו את האירוע".
לעדכונים: חדשות חדרה
פורסם לראשונה: 13:56, 16.06.22