מכשירי האזנה התגלו בלשכתו של ניר בן חיים, ראש עיריית חדרה בפועל, בקומה השלישית במשרדי העירייה. תלונות הוגשו למשטרה בנדון, והפרשה נחקרת.
1 צפייה בגלריה
ניר בן חיים. "אין לי זמן להיעלבויות ולרכילויות"
ניר בן חיים. "אין לי זמן להיעלבויות ולרכילויות"
ניר בן חיים.
(צילום: אלעד גרשגורן)
קראו עוד:
ככל הידוע, עניין האזנות הסתר, התגלה לאחר שדברים שנאמרו בלשכה דלפו החוצה, במדויק, ועוררו את חשד סביבתו של בן חיים, כי משהו אינו כשורה בלשכה. אחרי שנעשו בדיקות מקצועיות בלשכה, אותרו מכשירי ההאזנה, הוגשה תלונה למשטרה, והעניין נחקר.
יש להניח שמאחר והקומה השלישית בעירייה מרושתת במצלמות, יילקחו חומרים מתוכן, לשם חקירות המשטרה ומתוך ניסיון להבי ,מי עומד מאחורי האזנות הסתר.
"איזו בושה לעיר, ששוב היא עולה לכותרות הארציות בקונוטציות שליליות", אמר גורם בכיר במערכת הפוליטית בעיר. "ראש העירייה מושעה, וכעת שוב חקירה פלילית".
מהעירייה נמסר: "בימים האחרונים התגלו בלשכת ראש העיר חדרה, אמצעי האזנות סתר. הוגשה תלונה במשטרה והנושא מצוי בחקירת משטרה מתמשכת ונבדקים כל הכיוונים".
ניר בן חיים מסר: "אין לי כוונה להירתע מפעולות של אנשים שאין להם קווים אדומים וצר להם לראות שחדרה מתקדמת ובגדול. אמשיך לפעול לטובת קידומה ופיתוחה של העיר חדרה ולשרת את תושבי העיר. אני סומך על משטרת ישראל שתעשה את עבודתה נאמנה."
לעדכונים: חדשות חדרה
פורסם לראשונה: 10:46, 09.05.22