מבצע מיוחד בחדרה יוצא לדרך: מתנדבי חדרה קוראים לציבור לאתר קשישים המתגוררים לבדם וזקוקים לעזרה. הם מבטיחים להגיע אליהם ולסייע
2 צפייה בגלריה
"יכול ליצור התראות מצילות חיים"
"יכול ליצור התראות מצילות חיים"
מבצע "חימום לקשישים"
(אילוסטרציה: Shutterstock)
קראו גם:
בעוד שרובנו מתחבטים בשאלות הסגר, האם מותר לצאת מהבית ולהיכן, הקשישים מצויים בבית כבר זמן רב, כיוון והם משתייכים לקבוצות הסיכון.
"במידה והם עריריים או שבני המשפחה אינם בקשר רציף איתם זה עלול להתפתח לאסון", נכתב בפרסומים למבצע ברשתות החברתיות ומוסבר כי, "מקרי המוות של קשישים עריריים שנפטרו בביתם בתקופת הקורונה לצערנו מתרבים, בואו נחמם להם יחד את הגוף והלב. אתם תאתרו קשיש שמתגורר בסביבתכם ,רשמו את פרטיו ויחד נפנק אותו בשמיכה חמה וחדשה, במאפה חם ובעיקר בעצם כך שאנו מתעניינים בו ודורשים בשלומו".
חזקי מנת העומד בראש מתנדבי חדרה, שהינו גם מתנדב ותיק בזק"א, קושר את המבצע לא רק לבדידות שהסגר מייצר אצל האוכלוסייה הקשישה , אלא גם למקרי מוות של קשישים עריריים שהתגלו זמן רב לאחר פטירתם, כיוון שאיש לא דרש בשלומם.
2 צפייה בגלריה
השמיכות לקשישים
השמיכות לקשישים
השמיכות לקשישים
(צילום: באדיבות מתנדבי חדרה)
מנת: "לצערי נאלצתי לפגוש מקרים רבים, גם בתוך העיר שלנו, של קשישים גלמודים, שמצאו את מותם בביתם בצורה אכזרית, היות והקפידו לא לצאת מהבית. לאור כך, אנו יוצאים במבצע שהרעיון הוא לא השמיכה החמה אלא המעשה החם, והחשוב מכול זה הביקור ודרישת השלום הפיזית".
בארגון, מבקשים מכל מי שמכיר קשישים העונים להגדרה זו, להיכנס לדף הפייסבוק של 'מתנדבי חדרה' ולהשאיר שם פרטים רלוונטיים.
לעדכונים - חדשות חדרה