מעצרים באירוע הריגתו של הנער איתן ארביב בן ה-18 מחדרה בתחילת חודש אוגוסט. על פי חקירת המשטרה מסתמן כי מדובר בסכסוך בין קבוצות פשע בעיר, אשר הסלים לאירוע הירי לפני כחודש ימים בסופו נהרג הנער.
ארביב, נורה למוות במוצאי שבת ה-8.8.20, בשעה שישב ברכב יחד עם אחיו אשר נפצע באורח קל, וחבר נוסף שישב עימם ברכב ונפצע קל גם הוא. השלושה פונו לבית חולים 'הלל יפה', כשארביב פצוע באורח אנוש. פעולות ההחייאה לא הועילו נוכח חומרת הפציעה ואיבוד הדם המאסיבי - ומותו נקבע בבית החולים.
2 צפייה בגלריה
איתן ארביב ז"ל וזירת האירוע
איתן ארביב ז"ל וזירת האירוע
איתן ארביב ז"ל וזירת האירוע
(צילום: דוברות המשטרה, מתוך עמוד הפייסבוק)
קראו גם:
המעשה זעזע קהילות שלמות בשל היותו של הנרצח בן למשפחה מוכרת בעיר בקרב הקהילה התורנית, ממנה פרשו הנרצח ואחיו שהיה אתו ברכב, יחד עם חבר נוסף, בשעה שנורה למוות.
כאמור, בתום חקירה סמויה שהתנהלה בחודש מאז החיסול, נעצרו ארבעה מעורבים באירוע הירי, אשר מזוהים עם כנופיות פשע. העצורים הם שני תושבי חדרה בני 22 ו-23, תושב פרדס חנה בן 33 ותושב רחובות בן 31.
2 צפייה בגלריה
מעצר
מעצר
מעצר
(צילום: shutterstock)
בהתחשב בחומר החקירה שנאסף ואשר הוצג בפני בית המשפט בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם של הארבעה, הערב באולם המעצרים של בית המשפט בחיפה, השיבה המשטרה כי כל המידע אודות מי מהם לחץ על ההדק, איך בוצע הירי בדיוק ועוד פרטי חקירה, נמצאים בפני השופט שלמה בנג'ו.
המשטרה סירבה בדיון שהתקיים הערב להודות אילו חומרים מפלילים יש להם כנגד הארבעה.
בסופו של הדיון הוארך מעצרם של הארבעה בשמונה ימים.
לכל העדכונים - חדשות חדרה