אתמול בערב התקיימה הרמת כוסית לקראת השנה החדשה. האירוע היה כמובן גם מפגן תמיכה ביו"ר הליכוד בעיר, שלמה בוזגלו, לקראת הבחירות המקומיות.
2 צפייה בגלריה
המפגינים טוענים: הושלכה לעברנו ביצה
המפגינים טוענים: הושלכה לעברנו ביצה
המפגינים טוענים: הושלכה לעברנו ביצה
(המחשה: shutterstock)
מחוץ לכנס התקיימה מחאה של מתנגדי הרפורמה המשפטית. בערב לא היו אירועים חריגים מלבד הפגנה קולנית של מתנגדי הרפורמה. חלק מהמפגינים סיפרו כי מאחד הבניינים הסמוכים הושלכה לעברם ביצה. לטענת המפגינים הביצה נחתה דווקא על ניידת משטרה שחנתה באזור.
המשטרה מצדה לא אישרה את הפרטים.

2 צפייה בגלריה
שלמה בוזגלו
שלמה בוזגלו
שלמה בוזגלו. מפגן תמיכה
(צילום: אלעד גרשגורן)

שרים וח"כים ובתוכם מירי רגב, ישראל כ"ץ, אלי כהן, אופיר כץ, ניסים ואטורי ואלי דלל, הגיעו לפתיחת המטה ולהרמת כוסית לקראת ראש השנה, כשבחוץ הפגינו מתנגדי רפורמה, מצוידים באמצעי רעש שונים.

קראו גם:

"הגיעו 20-30 איש להפגין, עם המון זמבורות ואמצעי רעש, אבל זה לא הפריע לאיש", סיפר אחד הנוכחים בכנס. "האירוע של הליכוד עבר יפה ומכובד. ברקע היה הרעש שהם עשו, אבל מבחינתנו זה הוסיף לאווירה הטובה. לא הרגשנו שמפריעים לנו. להפך - זה עודד אותנו. כי הרגשנו שמדובר בקומץ, רובם גם לא מחדרה אלא מיישובים וקיבוצים סמוכים. אנשים שהגיעו למטה הבינו שאין קשר לרפורמה ולא בגללה הם מפגינים. בהתאם לכך לא היו שום חיכוכים, אנחנו היינו עסוקים באירוע שלנו, הם היו בשלהם מחוץ למטה. משטרת ישראל שנכחה בשטח, עשתה עבודתה נאמנה ולתחושתנו הנזק שלהם לא שלנו".