צוותי הכיבוי של תחנת חדרה פעלו בשריפת מגורים במבנה דו קומתי ברחוב דרך למרחב בפרדס חנה-כרכור. במקום יש פצוע קשה.


צוותי הכיבוי בפיקודו של רב רשף מגדי טיארה, החלו בפריצת הדלת ובאמצעות פורץ דלתות נכנסו לדירה, זיהו את הבעירה בסלון, כיבו את הבעירה ומנעו את התפשטות האש לשאר החדרים במבנה. הצוותים חילצו את בעל הדירה אשר נמצא על הרצפה סמוך לסלון. בעל הדירה הוא בעל מוגבלות והצוותים פינו אותו להמשך טיפול רפואי על ידי כוחות הרפואה שהגיעו למקום. מצבו של בעל הדירה מוגדר קשה.
הצוותים ביצעו סריקות במבנה באמצעות מצלמה טרמית. לא נמצאו לכודים במקום. חוקר דליקות מתחנת חדרה יגיע לבדוק את נסיבות פרוץ השריפה.

1 צפייה בגלריה
החילוץ בשריפה בפרדס חנה
החילוץ בשריפה בפרדס חנה
החילוץ בשריפה בפרדס חנה
(צילום: דוברות כבאות והצלה)

מפקד המשמרת רב רשף מג׳די טיארה: "עם המהירות והמקצועיות של הלוחמים חתרנו למגע, פרצנו את הדלת ומצאנו לכוד במצב קשה אשר חולץ על ידי הלוחמים והועבר לפינוי של מד״א. אני רוצה לחדד את נושא גלאי העשן. הוא חשוב מאוד ומציל חיים ברגע אמת".
מדוברות איחוד הצלה - מחוז מרכז נמסר: "צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לגבר (כבן 70) במצב קשה כתוצאה משריפה בדירה ברחוב דרך למרחב בפרדס חנה".

קראו גם:

נדב גוב חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בגבר שחולץ במצב קשה על ידיצוותי כיבוי מדירתו אפופת העשן. הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים הלל יפה כשהוא סובל מכוויות ובעיות נשימה עקב שאיפת עשן".