בלשי תחנת זכרון יעקב ולוחמי יס"מ מנשה פעלו באיזור פרדס חנה-כרכור במסגרת היערכות מרחב מנשה למניעת התפרצויות לבתים וגניבת רכוש.
2 צפייה בגלריה
הרכב של החשודים לאחר שהתהפך
הרכב של החשודים לאחר שהתהפך
הרכב של החשודים לאחר שהתהפך
(צילום: דוברות המשטרה)
במהלך הפעילות שנערכה בשעות הבוקר המוקדמות זיהו השוטרים רכב חשוד ביציאה מפרדס חנה לכיוון דרום וביצעו מעקב אחריו עד לקלנסוואה. משם הרכב נע לכיוון שער אפרים בדרכו לשטחים שם בוצעה חסימה משטרתית.
נהג הרכב החשוד סירב לקריאות השוטרים לעצור בצד וניסה לברוח. הוא פגע ברכב של אזרח, עלה עם שני גלגלים על מעקה בטיחות והתהפך על הצד.
שני יושבי הרכב בשנות ה-30 נעצרו כאשר אחד מהם פונה על ידי אמבולנס להלל יפה כשמצבו מוגדר קל.

2 צפייה בגלריה
ברכב נמצא רכוש רב שחשוד כגנוב
ברכב נמצא רכוש רב שחשוד כגנוב
ברכב נמצא רכוש רב שחשוד כגנוב
(צילום: דוברות המשטרה)

מהמשטרה נמסר כי בחיפוש ברכב של החשודים נתפסו ממצאים רבים מהתפרצויות שהתרחשו בפרדס חנה לרבות כרטיסי אשראי, פלאפונים, מחשב נייד, סיגריות, כסף מזומן, ארנק עם תעודות, תפילין ואף כובע ביטחון ששימש על פי החשד לביצוע העבירות. בנוסף נתפסו מחשבי הנעת רכבים וכלי פריצה.

קראו גם:

שני החשודים נחקרו ונכלאו והובאו לבית משפט השלום להארכת מעצרם.
מפקד תחנת זכרון יעקב, סנ"צ גלעד פרטוק אמר לשוטרים: "פעלתם בצורה מקצועית, חכמה, נחושה וסיכנתם את חייכם למען תושבי האיזור. נקצה כל המשאבים שלנו ולא נאפשר לעבריינים להרים הראש, נמשיך לעשות ככל שביכולתנו למען שמירה על ביטחון הציבור".
מפקד מרחב מנשה, נצ"מ שלומי בן שושן ציין: "אני גאה בשוטרים על התגובה המהירה והאמיצה שככל הנראה מנעה התפרצויות עתידיות רבות. מדובר בהישג מבצעי ומודיעיני שסיכל בזמן אמת ובאופן ממוקד חוליית פורצים וגנבי רכבים שפעלה באיזור ללא הפסקה גם בשעת מלחמה"