תושבים המבלים בחוף אולגה בחדרה מבקשים מעיריית חדרה להאריך את שעות פעילות שירותי ההצלה במהלך עונת הרחצה. לטענתם, לאחר שמסתיימים שירותי ההצלה בחוף, נותרים מתרחצים רבים במים, ללא השגחה.
2 צפייה בגלריה
מבלים בחוף אולגה בערב. האם שעות ההצלה יוארכו?
מבלים בחוף אולגה בערב. האם שעות ההצלה יוארכו?
מבלים בחוף אולגה בערב. האם שעות ההצלה יוארכו?
(צילום: אלבום פרטי)
בשעה 19:00 מסתיימים שירותי ההצלה בחוף. המצילים מודיעים על כך למתרחצים ומפצירים בהם לצאת החוצה. "המצילים בחוף כל כך אחראיים. הם נחרדים מכל ילד ללא הורה שנמצא במים", אומרת מתרחצת ותיקה בחוף. "ביום שישי היה דגל אדום, הים היה גלי ובשעה 19:00 המציל אמר בכריזה שמסתיימים שירותי ההצלה וביקש מכולם לצאת מהמים. ועדיין, נשארו במים אנשים וילדים. ממש היה קשה לי לראות. גם כשהים שקט עם דגל לבן עלול לקרות אסון. אנשים בכל זאת לוקחים סיכון וגם מסכנים את חיי ילדיהם. המציל ממש הפציר במתרחצים לצאת, אבל זה לא עזר".

2 צפייה בגלריה
חוף אולגה. לא להגיע בשעות החום
חוף אולגה. לא להגיע בשעות החום
חוף אולגה. פופולרי ואהוב
(צילום: אלעד גרשגורן)

לדברי התושבת, לאור המצב על העירייה לשקול את הארכת שעות עבודת המצילים. "חוף אולגה אהוב ומלא במתרחצים", היא אומרת. "גם שכשהשמש שקעה וכבר התקרבה השעה 20:00 היו אנשים במים. נכון שהאחריות היא של המתרחצים עצמם, אבל אם העירייה תאריך את שעות ההצלה זה יעזור".

קראו גם:

תושבת העיר ואם לשלושה הוסיפה: "אני סומכת מאוד על המצילים, כל קיץ אני מתפעלת מהמחויבות שלהם. כשמסתיימים שירותי ההצלה אני חוששת מאוד להישאר במים עם הילדים. יחד עם זאת, חם נורא, אז מפתה להישאר. זה הבילוי החינמי הכי כיפי שיש לנו כאן. אם היה אפשר להאריך אותו, זה היה יכול להיות נהדר".
מהעירייה נמסר: "משרד הפנים אינו מאפשר לתת שירותי הצלה לאחר השקיעה, בשל הסכנה שברחצה בחשיכה. בחודשי הקיץ שירותי ההצלה ניתנים בחופים המוכרזים מהשעה 7:00 עד השעה 19:00 בערב. העירייה תבחן את הנושא לקראת עונת הרחצה בשנה הבאה".