סוכות מציל חדשות הוקמו לפני כשנה בחוף אולגה ובחוף כפר הים וצפויות להחליף את המבנים הצרים והישנים ששימשו עד כה כסוכות מציל.
1 צפייה בגלריה
אחת מסוכות המציל החדשות
אחת מסוכות המציל החדשות
אחת מסוכות המציל החדשות
(צילום: אלבום פרטי)
קראו עוד:
חוף אולגה שבנוסף לחוף "כפר הים" משמש כאחד משני החופים המוכרזים היחידים בחדרה, מונה שלוש סוכות מציל. אחת בחלקו הצפוני של החוף, אזור "חוף הדתיים", שנייה בחלקו הדרומי יותר של החוף והסוכה האמצעית המרכזית שהיא גם העמוסה ביותר במתרחצים ובמבקרים.
אלא שהמבנים שהוקמו כתחנות מציל משודרגות עומדים כאבן שאין לה הופכין, כבר עונת רחצה שנייה וצוות המצילים ממשיך לפעול מהתחנות הישנות.
"האבסורד צועק לשמיים", אומר תושב שמבקר קבוע במקום. "עומד מבנה חדש שומם. למה?".
כבר אשתקד, בחודש יולי 2020, שלח חבר מועצת העיר באופוזיציה, טל אליהו, מכתב ליחידה לאכיפת דיני מקרקעין במשרד המשפטים, בו טען כי עיריית חדרה הקימה בחוף מבנים ללא האישורים הנדרשים. אליהו כתב: "על סמך בדיקה שערכתי, התברר לי שמבנים לא חוקיים נבנו בחוף ימה של חדרה. הבנייה נעשתה ללא היתר בנייה וללא אישור מהגורמים הרלוונטיים הקשורים לבנייה על חוף הים".
בהתייחסם לטענות על הבנייה ללא היתר, מסרו מהעירייה בשנה שעברה כי "מדובר בחיי אדם. בחורף האחרון סוכות המצילים בחוף הים ניזוקו באופן קשה מאוד, מה שחייב הקמת סוכות חדשות".
מעיריית חדרה נמסר: "סוכות המצילים החדשות, כמו גם סככות הצל החדשות בחופי הרחצה המוכרזים, יהיו מוכנות לפעילות בעונת הרחצה הבאה".
לעדכונים: חדשות חדרה