יעקב פיטוסי (27), ספר מגבעת אולגה, שהה 18 ימים בבידוד בצל מחלת הקורונה ובכל זאת, הצליח לעשות מהלימון לימונדה. פיטוסי ששב באמצע חודש פברואר משהות בת כשבועיים בתאילנד, חזר היישר לבידוד שהלך והתארך: "בדיוק ביום שטסתי לתאילנד יצאה ההנחייה שהשבים ממנה צריכים להיכנס לבידוד.
1 צפייה בגלריה
יעקב פיטוסי
יעקב פיטוסי
יעקב פיטוסי
(צילום: פרטי)
"בישראל היו רק שני חולים באותה התקופה, וכשחזרתי כבר הלך והסלים המצב", סיפר והוסיף: "נכנסתי לבידוד של 14 ימים כפי שנתבקשתי ממשרד הבריאות. לקראת סוף הבידוד התחלתי להרגיש קצת רע, לא ידוע אם זה מהשהות הממושכת בבידוד או מהלחץ המשפחתי, בכל מקרה לחצו עליי שאבדק ואכן התקשרתי למד"א שיבואו לקחת ממני בדיקה. הם הגיעו יומיים טרם סוף תקופת הבידוד".
אלא, שבהמשך לא הצליח פיטוסי לאתר את תוצאות הבדיקות שלו ולאחר שפנה לגורמים השונים הבין בהנחיית הרופא המחוזי כי עליו לחזור על הבדיקה: "קצת התחרפנתי כי זה היה כבר 14 ימים בתאילנד ועוד 16ימים בידוד, אבל אין מה לעשות הבנתי שאני לא יכול לצאת מהבידוד עד לבדיקה חוזרת. שוב באו מד"א לקחו בדיקה, שוב בידוד לעוד יומיים ואפילו התקשרו ממשטרת חדרה לוודא שאני בבידוד ואמרו לי שאני במעקב. ממש סרט".
(צילום פרטי)
כדי להעביר את הזמן, צילם פיטוסי סרטונים הומוריסטים בנושא הקורונה - אותם העלה ברשתות החברתיות וזכה לתגובות מפרגנות מאד מהצופים.
"עשיתי את זה כדי לשמור קצת על שפיות בבידוד, מה גם שתמיד אהבתי את תחום המשחק", סיפר, "התחפשתי הרבה, שמתי עליי פאות ואיפור ודיברתי במבטאים. מה שהיה הכי משמח מבחינתי זה לקבל את התגובות מהחברים ברשתות, שאמרו לי שהם מחכים לעוד, ושאני מצחיק ומשמח אותם.
(צילום פרטי)
"כשיצאתי מבידוד ביקשו שלא אפסיק להעלות סרטונים. הרבה אנשים התחילו לעקוב אחריי ואפילו פנה אליי איזה תסריטאי שאבוא לאודישן. בתוך כל המרמור הזה אני הכי שמח בעולם, שאני מעלה חיוך על פניהם של אנשים".