הבוקר הלך לעולמו בנימין בוארון (90) חבר מועצת העיר לשעבר מטעם הליכוד, פעיל חברתי ודמות מוכרת בעיר, שבשנת 2018 אף קיבל את תואר "יקיר העיר חדרה".
1 צפייה בגלריה
בנימין בוארון ז"ל. "עזר המון לתושבים"
בנימין בוארון ז"ל. "עזר המון לתושבים"
בנימין בוארון ז"ל. "עזר המון לתושבים"
(צילום: אלבום פרטי)
בוארון שנאבק בריאותית לאחרונה, הלך הבוקר לעולמו בבית החולים "הלל יפה" והותיר אחריו את רעייתו אינס, שישה ילדים, ונכדים ונינים רבים.
הוא נולד בשנת 1933 ומאז עלייתו ארצה מלוב בשנת 1949 התגורר בחדרה. מיד עם הגעתו החל בפעילות התנדבותית במסגרת ועד שכונת גבעת אולגה וכחבר לשכת הסעד של חדרה.
בנימוקי ועדת בחירת יקירי העיר לשנת 2018 של עיריית חדרה נכתב בין היתר על בוארון: "היה חוליה מקשרת בין הרשויות לתושב, החל במציאת מקורות מימון ללימודים לנזקקים ועד סיוע לחיילים במצוקה והקלות במיסים לחולים. ביתו היווה מקום עלייה לרגל, מרכז שירות וולונטרי לתושבים במצוקה, אשר ראו בו כתובת למחסורם. שימש בעבר כחבר מועצת העיר מסיעת הליכוד, עם רקורד של שנות עשייה התנדבותית למען הפרט והעיר".
אליהו בוסקילה תושב שכונת אולגה וחבר מועצת העיר לשעבר מטעם "הבית היהודי" זוכר את פעילותו של בוארון: "הוא היה בין נציגי הציבור הראשונים של גבעת אולגה, איש ליכוד שעזר המון לתושבי השכונה. הרבה מהאנשים אז היו חסרי אונים ומידע לגבי שירותים שהמדינה מספקת, והוא היה מכתת רגליו מדלת לדלת, היה עוזר לאנשים, כולם ידעו שאם מישהו רוצה עזרה מול הרשויות, הוא הולך לבנימין והוא באמת עזר לכולם ותמיד עם סבר פנים יפות, עם חיוך רחב, היה מן מרגיע באופן תמידי. איש יקר".
קראו גם:
אבי בוארון, בנו של בנימין ז"ל: "גדלנו בבית שטבעי שהיו בו אנשים תמיד, ואבא כתב מכתבים לזה ושמע את זאת, ופה השיג מימון וכתב מכתבים לשרים כדי להשיג משהו לתושב, כמו מעין משרד קבלת קהל לא רשמי בסלון שלנו. אף פעם לא רצה בשום פנים לקבל פרח או עציץ שמישהו הביא לו כהוקרת תודה. תמיד היושרה הייתה נר לרגליו. אבא עזר לכולם, אהב אנשים, אהב להשכין שלום בין אנשים, הדבר הזה היה החיים שלו. גדלנו בבית של נתינה מעל הכול, והדבר הזה עד היום חי בכולנו". ההלוויה תיערך היום בשעה 16:00 בבית העלמין החדש.
לעדכונים: חדשות חדרה
פורסם לראשונה: 11:40, 23.02.23