יגאל יעקובי (69), אחת הדמויות הידועות בעיר, הלך בראשית השבוע לעולמו, כתוצאה מנגיף הקורונה. יעקובי, היה מוכר בעיר, כבן למשפחת יעקובי, מפעילת מסעדת ה'אופרה' ברחוב הנשיא, שהוקמה בשנת 1974 ונחשבת למוסד בעיר.
1 צפייה בגלריה
יגאל יעקבי ז"ל
יגאל יעקבי ז"ל
יגאל יעקבי ז"ל
(צילום פרטי)
ראו גם:
המסעדה המתמחה במזון מהמטבח התימני, הפכה לשם דבר בעיר ובאזור, ויגאל שהיה ה'פנים' של המקום, נודע גם בזכות חביבותו הרבה ומעשי החסד והתרומות שתרם בין היתר לעמותות שונות.
תושב העיר וחברו, עו"ד יגאל כהן, מספר: "הוא היה איש תאב חיים שקשה להאמין שהוא אינו בן החיים יותר. הוא היה יושב איתנו בבתי קפה, איש חביב ביותר, מלא נתינה ולב רחב. לפעמים הייתי מתבייש לדבר לידו כי ידעתי שאצלו אין 'לא', הוא מיד היה אומר, 'תן לראות איך אפשר לעזור'.
"היינו חברים המון שנים. היה ביננו חיבור טבעי, דרך המסעדה בתחילה, ואח"כ דרך מקומות בילוי שהיינו יושבים שם ביחד, כמו מתחם מיקס".
נועה כהן (22), מלצרית שעובדת באופרה במשך 5 שנים: "אני כאן מאז כיתה י"ב. זה שיגאל היה אדם מדהים זה ידוע לכול, וזה משהו שפגשתי בו ברמה היומיומית. ראיתי את הקשר שלו מול הלקוחות, בין אם הוא מכיר ובין אם לא. תמיד חיוך ונעימות וסבר פנים, והוא גם עשה המון בסתר למען הלקוחות ובכלל.
"כשראה אנשים שנראים כאילו המצב הכלכלי שלהם לא טוב או זיהה אנשים בשולחן סובלים מבעיה כלשהי, או חולשה, תשישות, הוא תמיד אמר לי 'נעה תגישי להם ככה וככה 'עלינו'. בשקט, בלי שאף אחד לא ירגיש לא נעים. הוא היה אדם כל כך טוב, שהיה לי תענוג לעבוד איתו ולראות אותו יום יום. היתה לי הזכות להכיר איש נדיר כזה, כל המשפחה מדהימה ואת הערכים שלו אני רואה גם בילדיו. אין לי ספק שימשיכו את דרכו הענווה".
תושבת העיר שנהגה אף היא לשבת באופרה, הוסיפה: "יגאל יהיה מאד חסר בנוף, לא לראות אותו בשולחנות הקטנים שמחוץ לבית המאפה (צמוד למסעדה) עם חבריו, מדסקסים על העולם. יהיה מוזר מאד. הוא היה תמיד מברך את כולם לשלום, במאור פנים, ילדיי מאד אוהבים את האוכל של האופרה ואני הייתי שם פעמיים בשבוע לפחות. בלי דמותו הנצחית של יגאל, יהיה עצוב".
יעקובי, בן שכונת נחליאל בעיר, הותיר אחריו ארבעה ילדים ואשה, ואלפי חברים ולקוחות המומים וכאובים. מחר (חמישי) צפויה להתקיים האזכרה לזכרו (סיום השבעה).
נכון להיום מאושפזים במרכז הרפואי הלל יפה 38 חולי קורונה מהם 15 במצב קשה.
לכל העדכונים - חדשות חדרה