שופטת בית הדין האזורי לעבודה חיפה סאוסן אלקסאם שדנה בעתירה הדחופה של עיריית חדרה כנגד ועד העובדים, הורתה לצדדים לנהל משא ומתן במשך 14 ימים בחילוקי הדעות הקיימים. בנוסף הוסכם כי בזמן המשא ומתן לא יהיו שביתות חד צדדיות.
1 צפייה בגלריה
חברי הוועד, היום בבית הדין
חברי הוועד, היום בבית הדין
חברי הוועד, היום בבית הדין
(צילום: אלבום פרטי)
קראו עוד:
בגיל 96 יהודה שרמן, האופטומטריסט הוותיק בישראל, קיבל תעודת הוקרה צפו והתרגשו: חברי תנועת הנוער "שחקים" מרהט, התארחו באזור (וידאו) פלאי הרפואה בחדרה: בעוד שבועיים ייפתח מוזיאון הרפואה בטכנודע כזכור, הצדדים הגיעו לבית הדין בעקבות פנייתה של עיריית חדרה. לאחר שוועד העובדים השבית אתמול את עבודת הסייעות, דבר שאילץ את ההורים לקחת את ילדיהם מהגנים בשעה 10:00.
בעקבות זאת .פנתה העירייה לבית הדין האזורי לעבודה בבקשה שיוציא צו מניעה נגד שביתה נוספת. צו המניעה אכן הוצא, עד לדיון שהתקיים היום. בסיומו של הדיון נקבע כי בשבועיים הקרובים הצדדים ינהלו משא ומתן בחילוקי הדעות ביניהם ביחסי העבודה בניסיון למצוא פתרון מוסכם בשאלה השנויה במחלוקת בנוגע לנוכחות נציגי הוועד בוועדות בחינה לקבלת עובדים בעירייה. כאשר על העירייה לעדכן את בית הדין בנוגע לתוצאות המשא ומתן. יו"ר ועד העובדים איציק יצחקי מסר: ״אנחנו פונים בתום לב להידברות עם הנהלת העירייה, על מנת לפתור את כלל המחלוקות לטובת תושבי העיר והעובדים. אנו פועלים למען זכויות עובדים רבים שמבצעים עבודה מסורה וזכויותיהם הבסיסיות נרמסו על ידי הנהלת העיר״. לעדכונים: חדשות חדרה
פורסם לראשונה: 18:18, 22.06.21