מזה שבע שנים שהורי בית הספר "מעיינות" בכרכור נאבקים למען הקמת אולם ספורט בבית הספר בו לומדים ילדיהם. בעבר החתימו ההורים עצומה אותה שלחו לראש המועצה, הגר פרי יגור. אולם למרות הצהרות חוזרות ונשנות, לרבות בסרטונים שפרסמה, העבודות להקמת האולם טרם החלו.
2 צפייה בגלריה
השלט במעיינות. יהיה אולם?
השלט במעיינות. יהיה אולם?
השלט במעיינות. יהיה אולם?
(צילום: ארז אריאב)
אחד ההורים שמנהלים את המאבק למען הקמת האולם הוא ארז אריאב. לדבריו, ההורים שבעו מהבטחות שקיבלו להקמת אולם ספורט רב תכליתי, שישמש בבקרים את תלמידי בית הספר ואחר הצהריים את קהילת צפון כרכור לחוגים ולפעילויות. "קדנציה שלמה להקמת אולם ספורט לבית ספר יסודי מעיינות לא הספיקה לכבוד ראש המועצה, למרות אינסוף הבטחות ותקציב ייעודי", הוא אומר. "מדובר בחוסר יכולת ניהול וביצוע של פרי יגור. אני קורא לכל המתמודדים לראשות המועצה, לקדם את הקמת אולם הספורט לבית הספר מעיינות, שהוא השני בגודלו ביישוב. בית הספר חוגג 13 ולומדים בו 550 תלמידים. מגיע לו ולקהילת צפון כרכור אולם ספורט".

2 צפייה בגלריה
(ראש המועצה הגר פרי יגור | צילום: גיל נחושתן)

בחודש ינואר 2021 במסגרת ישיבת מועצה הבהירה ראש המועצה, כי יוקם אולם ספורט בבית הספר. כשנה לאחר מכן ב-2022 פרסמה פרי יגור סרטון בשטח בו אמור האולם לקום וסיפרה: "כאן בשטח הזה אחרי חודשים ארוכים של עבודה מול משרד התרבות והספורט אני שמחה לבשר לכם שאנו הולכים להקים, השנה, אולם ספורט רב תכליתי".
אולם גם בשנה שחלפה לא נראו ולו ניצני בנייה בשטח והמועצה הבהירה אז כי כבר גויס תקציב והעיכוב נובע בין השאר מהגדלת הפרויקט. ביוני 2023 פורסם סרטון נוסף של פרי יגור שבו נראתה במשרד, כשתוכניות רבות פרוסות על שולחנה. "אז יש לנו היתר לאולם ספורט במעיינות. תתחדשו", אמרה ראש המועצה. "זה לקח זמן, אני יודעת. הגדלנו את המבנה. המון גורמים מעורבים אבל זה יקום ויהיה. פרדס חנה-כרכור, תתחדשי".
"הבת הבכורה שלי למדה בכיתה א' במחזור ראשון בבית הספר", אומר אריאב. "זה היה בית ספר צומח ולכן לא מההתחלה דרשנו אולם. לפני שבע שנים התחלנו במאבק, החתמנו עצומה עם מאות בתי אב. בינואר 2021 ראש המועצה הצהירה שיש תקציב והנה אנחנו בשנת 2024 וחוץ משלט שעליו כתוב 'כאן יוקם אולם ספורט' אין כלום".

קראו גם:

מהמועצה נמסר: "אנחנו יוצאים לדרך. שמחים לבשר שנחתם צו התחלת עבודה ואנו יוצאים לביצוע הקמת המבנה בהשקעה של כ-10 מיליון ש"ח. זוהי בשורה ספורטיבית נוספת חשובה ומשמעותית למושבה".