כתב אישום הוגש לבית משפט לתעבורה בחדרה נגד תושב באקה אל גרביה (28) שנהג ללא רישיון נהיגה וכשהוא מדבר בפלאפון.

בריחה משוטרים בבאקה אל גרביה
(צילום: דוברות המשטרה)

על פי כתב האישום, לאחר שהתושב נעצר על ידי השוטרים, הוא ניסה לברוח רגלית. השוטרים דלקו אחריו והצליחו לעצור אותו באמצעות שימוש בטייזר.
האירוע התרחש תוך כדי פעילות שגרתית של שוטרי באקה, במסגרתה נראה הנאשם משתמש במכשיר הטלפון בזמן נהיגה. כששוטר שאל את הנהג לפרטיו התברר כי אין לו רישיון נהיגה.

1 צפייה בגלריה
הנהג בזמן הניסיון להימלט
הנהג בזמן הניסיון להימלט
הנהג בזמן הניסיון להימלט
(צילום: דוברות המשטרה)

מיד לאחר מכן החל הנהג החל בבריחה רגלית מהמקום כשהשוטרים רצים אחריו. במהלך הבריחה ניסה להיכנס לרכב אחר, אך נתפס על ידי השוטרים ובמהלך מעצרו התנגד תוך שהוא דוחף ותוקף את השוטרים. רק באמצעות שימוש בטייזר הצליחו השוטרים להתגבר על החשוד וגילו, כי מדובר בנהג שהשתחרר לפני מספר חודשים ממעצר בגין עבירות תעבורה וכי הוא פסול לנהיגה למשך 10 שנים. כמו כן, עומד נגדו מאסר על תנאי בגין עבירות תעבורה ונהיגה בפסילה.
קראו גם:
בכתב האישום שהוגש בבית משפט לתעבורה חדרה נטען כי "בתאריך 11 ביוני ברחוב אבו נאר בבאקה, נהג הנאשם ברכב מסוג סקודה, תוך שהשתמש בנייד לא באמצעות דיבורית. במועד זה ובמעמד האמור נהג תוך שהוא בפסילה שניתנה לו בבית המשפט לתעבורה בחדרה למשך 10 שנים. משהתבקש לעצור את הרכב על ידי שוטרים, יצא מהרכב, לא ציית להוראות השוטרים והחל להימלט רגלית עד שנעצר".
התושב נאשם בשימוש בטלפון ללא דיבורית, נהיגה כשרישיון הנהיגה שלו פקע למעלה משנתיים ונהיגה ברכב ללא ביטוח נהיגה בזמן פסילה.