הורים לתלמידי גן העירייה בנווה חיים, '"גן שקד" קיבלו ביום שני, הודעה במייל, לפיה הגן יהיה סגור במהלך יום שלישי, בשל העובדה כי לא נמצאה סייעת מחליפה, לסייעת הקבועה של הגן. ההודעה התקבלה מצוות הגן במייל, בעקבות התקלה ברשתות החבריות בוואטסאפ.
1 צפייה בגלריה
גן שקד
גן שקד
גן שקד
(צילום: אלבום פרטי)
קראו עוד:
בהודעה שקיבלו ההורים נכתב: "הורי גן שקד, שלום וברכה. קבלתי הודעה מהעירייה כי הגן יהיה סגור ביום שלישי 5/10/21 בשל היעדר סייעת. הרשות עשתה מאמצים רבים למצוא ממלאת מקום על מנת לאפשר שגרת לימודים בגן, אולם חרף המאמצים ועקב מצוקת כוח אדם לא נמצאה מחליפה. צר לנו על עוגמת הנפש הנגרמת כתוצאה מסגירת הגן, בברכה גן שקד".
"זה פשוט לא יאומן", סיפר הורה לילד. "לסגור גן ככה בהתראה כזו קצרה, ולהפיל על ההורים למצוא פתרון בעבודה, מול הילד, זה חוסר אחריות. זו לא בעיה של ההורים, זו בעיה של העירייה. זה בוודאי לא צריך ליפול על ההורים, חוסר התפקוד שלהם. נתקענו כולנו, עם ילד בבית, בלי יכולת ללכת לעבודה, ואנחנו לא יודעים עוד מה יהיה בהמשך, אם ככה התחלנו."
אחת האמהות הוסיפה: "הסייעת הקבועה שלנו יצאה לשבוע חופש, זכותה אין מה לומר. אבל זה לא אומר שהעירייה צריכה להשאיר אותנו ללא סייעת. שמענו שיש מצוקה בסייעות מחוסנות, ולכן אין סייעות מחליפות כגיבוי. הכול טוב ויפה, אבל שלא ישאירו גן סגור".
מהעירייה נמסר: "אכן גן שקד לא נפתח ביום שני. אגף החינוך בחדרה מתמודד בימים אלו עם מחסור גדול בסייעות וכל ערב נעשים מאמצים לשבץ מחליפות. המחסור בסייעות הוא תוצאה של מספר סיבות, מחסור כללי בכוח אדם מתאים וראוי לתפקידי חינוך, היעדרות בגלל מחלה ובמיוחד סייעות שנדבקו בקורונה. בנוסף השבוע נכנס לתוקף התו הירוק החדש, שגם גרם למחסור נוסף בסייעות. אנו עושים מאמצים רבים לגייס עוד סייעות מחליפות לסגירת הפער.בעיר חדרה 192 גנים ופרט לגן אחד, יום אחד, מתחילת השנה כולם פועלים למרות מורכבות ימי הקורונה".
לעדכונים: חדשות חדרה