בחדרה נערכים להלווייתו של הנער בן ה-16 שנרצח אתמול בגן שמואל במסגרת סכסוך בין עבריינים.
2 צפייה בגלריה
זירת הרצח בגן שמואל. אתמול
זירת הרצח בגן שמואל. אתמול
זירת הרצח בגן שמואל. אתמול
(צילום: מד"א)

מאחר והנער הוא בן למשפחה חרדית, בקהילה החרדית בעיר הציף הרצח גם סוגיות כואבות ולא פתורות של מענים רגשיים לנוער חרדי ש"נופל בן הכיסאות".
מדובר בנער שלמד במסגרות החינוך החרדי בעיר ונפלט מרבות מהן ואף היה רשום ברשימות פרוייקט "נוח"ם" "נוער חרדי מתמודד" של אגף הרווחה בחדרה.

2 צפייה בגלריה
עם שחרור הגופה תתקיים הלווייתו של הנער
עם שחרור הגופה תתקיים הלווייתו של הנער
עם שחרור הגופה תתקיים הלווייתו של הנער
(צילום: מד"א)

"אני כבר יכול לומר מי יהיה הנער הבא שנסיבות חייו יסתיימו בטרגדיה כזו והוא יהיה צעיר מהנרצח הזה", אומר גורם בקהילה החרדית בעיר. "זה קורה כי לא כולם מסתדרים בתלמודי תורה, לא לכולם מתאים ללמוד גמרא כל היום ואם הם לא מסתדרים ולא הולך להם הם נפלטים החוצה. אין מענים רגשיים כמו לקהילה החילונית, אז הילדים האלו נופלים בין הכיסאות. הם נפלטים מתלמודי תורה ואז מסתובבים ברחובות ושם מתחברים לגורמי פשע וזה עצוב וחבל. יש לא מעט נוער אבוד כזה בחברה החרדית בעיר וחייבים לספק להם מענים רגשיים ופתרונות בבהילות, להציל אותם מגורל כזה. לימודי דת זה לא הכול, צריך גם לטפל בצדדים אחרים של ההתבגרות שלהם".

קראו גם:
אחד ממתנדבי זק"א שהוקפץ לסייע בזירה בגן שמואל גילה לחרדתו, שהנרצח היה בעבר תלמידו. מועד הלוויה טרם נקבע, מאחר ועדיין ממתינים לשחרור הגופה מהמכון לרפואה משפטית באבו כביר.
חזקי מנת שמצוי בקשר עם המשפחה סיפר: "המחלקה המשפטית של זק"א יחד עם דוד בירנבוים ומשה אלמליח מנכ"ל חברת קדישא חדרה, עובדים במרץ בכדי לזרז את הבדיקה ומקווים שהיום תתקיים הלוויה. מנכ"ל חברת קדישא משה אלמליח אף הבהיר למשפחה כי כאשר תשוחרר הגופה, תתקיים הלוויה, לא משנה באיזו שעה משעות היום תשוחרר".