ניר בן חיים נבחר לראש עיריית חדרה. אחרי שכיהן כמ"מ ראש העירייה, לאחר השעייתו של צביקה גנדלמן, ניצח הלילה בן חיים את הבחירות לראשות העירייה כבר בסיבוב הראשון.
2 צפייה בגלריה
ניר בן חיים חוגג ניצחון בבחירות
ניר בן חיים חוגג ניצחון בבחירות
ניר בן חיים חוגג ניצחון בבחירות
(צילום: אלבום פרטי)
בן חיים זכה ב-46.7 אחוזים מקולות המצביעים. אחריו יניב דרי עם 35.6 אחוזי ובמקום השלישי טל אליהו עם 17.7 אחוזים. אמנם המעטפות הכפולות טרם נספרו, אבל התמונה ברורה: ניר בן חיים הוא ראש המועצה הבאה. עם זאת גם יניב דרי רשם הישג, כשמפלגת "מחוברים" תהיה הגדולה ביותר במועצת העיר חדרה, היא זכתה בלמעלה מ-27 אחוזים מהקולות.
תמונת המנדטים: מחוברים 6, זהות יהודית 4, שס 3, "העיר של כולנו" (ניר בן חיים)3, "חדרה ביתנו" 2, "חדרה מנצחת" (טל אליהו) 1, "יחד למען אולגה" 1, ליכוד 1.על פי התמונה הזו מצפה לבן חיים עבודה לא פשוטה בהרכבת הקואליציה. יניב דרי ובועז ביטון התקשרו לבן חיים ובירכו אותו על ניצחונו.
בן חיים אמר לאחר הניצחון: "קודם כל תודה. יש לי רשימה כל כך ארוכה שכל חלק ממנה הוא בעצם הסיפור שמביא אותי ליום המיוחד והמרגש הזה בחיי. נוף ילדותי הבלתי נשכח בחדרה, עם כל ההוויה והקסם שהעיר הזו נתנה לכולנו. חדרתי זה אופי, זר לא יבין זאת. וככל שהזמן עובר הבנתי שאני פשוט מתמסר לזה ולוקח את זה עוד שלב קדימה. גם אני שאלתי את עצמי לא פעם עד לאן, עד מתי והנה אני כאן".

2 צפייה בגלריה
יניב דרי. "לא אקבל הטפות מוסר ממי שעובר על החוק"
יניב דרי. "לא אקבל הטפות מוסר ממי שעובר על החוק"
יניב דרי. הישג במועצה
(צילום: אלבום פרטי)

"אז אני קודם כל אסיר תודה על הזכות העצומה הזו לשרת את התושבים של העיר שאני הכי אוהב בעולם. חדרה זה כל העולם בשבילי, כאן נולדתי, כאן נולדו לי ילדיי וכאן אני מתחיל פרק שישפיע בצורה כזו או אחרת על הילדים של היום ולהעניק להם הזדמנות ממשית לקבל את מה שמגיע להם ואת מה שהם צריכים בשביל המחר".

קראו גם:

"זו היתה מערכת בחירות מאוד מטלטלת בעבור כולנו. אדרנלין מטורף, קמפיין שמח והכנות קדחתניות ליום הבוחר ואז אותה שבת בלתי נשכחת שנתנה לכולנו משמעות עצומה למילה פרופורציה. המראות, הכאב, הפחד, האובדן העצום וחוסר האונים הפכו לרגע את המושג בחירות למשהו כל כך מיותר ותלוש ונאלצנו להתמודד עם כל כך הרבה דברים, שונים ומשונים וכל הזמן להצטדק ולהצטער שאנחנו בכלל עושים כאן איזה משהו מעיק ואפילו מיותר בזמן שהילדים של כולנו נלחמים בעזה ובצפון, אלפי הרוגים ועוד אלפי פצועים וכמה מאות של חטופים שנמצאים בשבי של חיות אדם שפצעו את כולנו. המון כאב, עצב ושברון לב הביאו אותנו ליום הזה שאמור להיות סוג של יום חג לעיר שלנו. אז גם את היום הזה כמו את כל תהליך הקמפיין נחגוג באיפוק ולא נשכח אף פעם את הפרופורציה שהפכה לנו את החיים. היום זכיתי באמונכם, את הניצחון נשאיר לצה"ל. שבעזרת ה' יסיימו את המלאכה בקרוב ויחסלו את ארגון הטרור האכזר והנפשע הזה. התקופה הזו לימדה אותי לא להשתמש במילה ניצחון, בטח לא שמדובר בבחירות מקומיות. כי אם יש מנצחים, אז יש מפסידים ואני לא רוצה שאף תושב יפסיד יותר בעיר שלנו".
פורסם לראשונה: 06:33, 28.02.24