בני זוג, תושבי ג'סר א-זרקא, נעצרו על ידי המשטרה בחשד שביצעו וונדליזם על רקע לאומני בבית ספר בנתניה.
2 צפייה בגלריה
הוונדליזם בבית ספר בנתניה. גם דגלים הושחתו
הוונדליזם בבית ספר בנתניה. גם דגלים הושחתו
הוונדליזם בבית ספר בנתניה. גם דגלים הושחתו
(צילום: אלבום פרטי)
תלמידים בבית הספר איתמר גילו כי אלמונים נכנסו למתחם לאחר סיום הלימודים, וביצעו וונדליזם על רקע לאומני. במקום התגלו דגלי ישראל שנקרעו ועליהם מסרים בערבית. על לוח באחד הכיתות נכתבו מסרים של תמיכה חמאס בערבית וגם "אללה אכבר". על תמונות מנהיגי המדינה, הנשיא וראש הממשלה צוירו מסרים דומים.
המקרה תועד על ידי התלמידים המזועזעים והועבר להורים שהביעו זעם נוכח המעשים, ואף פנו להנהגת ההורים ובית הספר בדרישה לטפל במקרה ביד קשה ובמהירות.

2 צפייה בגלריה
(המשטרה עצרה חשודים| צילום: איילת רוטה)

"לא ניתן למקרה כזה לעבור בשתיקה'', סיפרו זוג הורים. ''אמרו לנו שמדובר בעובדי ניקיון שעובדים בתום יום הלימודים. אנחנו דורשים למצות איתם את הדין''.
עם פרסום המקרה לפיו עובדי ניקיון בבית הספר הם אלו שאחראים למקרה החריג הוגשה תלונה במשטרת ישראל ובוצעו סריקות במקום.

קראו גם:

ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג איכר, הגיבה על השחתת הדגל בבית הספר, וכיתובי אללה אכבר על הדגל והלוח, וגינתה את המעשה: "הוריתי לבדוק את הנושא באופן מיידי, הגשנו תלונה למשטרה ונוציא צו הפסקת עבודה לקבלן שעובד במקום. אנחנו נמצא את מי שנגע והשחית את דגל ישראל. ידו ורגלו לא תדרוך עוד בנתניה".
מהמשטרה נמסר: ''שוטרי מחוז מרכז עיכבו לחקירה בני זוג תושבי ג'סר א-זרקא בחשד למעורבות בהשחתת דגלי וסמלי המדינה בבית ספר בנתניה. חוקרי תחנת המשטרה בנתניה פתחו בחקירה עם קבלת דיווח בגין השחתת דגל וסמלי המדינה בבית ספר בעיר. בתום חקירה מואצת שנוהלה בתחנת נתניה עוכבו לחקירה בני זוג תושבי ג'סר א-זרקא בשנות העשרים לחייהם ובסיומה בהתאם לממצאים יוחלט האם לבקש בהמשך את הארכת מעצרם".